Oculus Rift sada radi i sa jeftinijim računarima

Radi se o tehnici koja ekstrapolira frejmove i omogućava VR naslovima da rade "do pola stope", a za to vreme da isporučuju vizuelni doživaljaj koji je dobar kao prirodno 90hz renderovanje

Kada je Oculus Rift kontroler virtuelne realnosti predstavljen, specifikacije računara koje su se zahtevale bile su veoma visoke. Ili su bile barem dovoljno visoke da mnoge gejmere ostave van domašaja ove kacige, a posebno one sa slabijim računarima. Ipak, prošlog meseca je Oculus poručio da radi na tome da snizi sistemske zahteve preko “asynchronous timewarp” tehnike.
Za sve gejmere koji su se pitali kada će ona doći, imamo dobre vesti. Oculus je upravo najavio da je asynchronous spacewarp stigao. Prema kompaniji, radi se o tehnici koja ekstrapolira frejmove i omogućava VR naslovima da rade “do pola stope”, a za to vreme da isporučuju vizuelni doživaljaj koji je dobar gotovo kao prirodno 90hz renderovanje”. U osnovi, to znači da će sada biti omogućeno i računarima niže klase da pokreću Oculus Rift kacigu virtuelne realnosti.
Oculus CEO izneo sedam predviđanja o budućnosti VR-a
Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi