Odlaganje Battlefield Hardline je bio pravi potez

U pismu fanovima, generalni menadžer Visceral Games tima rekao je da je odluka da se igra odloži omogućila da ovaj studio napravi Hardline kao kompletno FPS iskustvo

Battlefield Hardline, igra koju će izdati Electronic Arts, a razvija je developer Visceral Games, prvobitno je trebala da bude objavljena 21. oktobra 2014. godine. Ipak, ona je odložena za 17. mart 2015. godine, a u svom pismu fanovima, generalni menadžer Visceral Games tima Stiv Papucis rekao je da je odluka da se igra odloži omogućila da ovaj studio napravi Battlefield Hardline kao kompletno FPS iskustvo.
“Nakon rane bete dobili smo povratne informacije da želite više. I poslušali smo. Nema sumnje da je pomeranje izlaska igre bilo pravi potez” rekao je Papucis. On je poručio da je Visceral Games iskoristio dodatno vreme da doda nove multiplejer modove, vozila, gedžete i oružja.
Na Twitter-u je kasnije objavio da će igra kada bude objavljena imati 51 oružje, 28 gadžeta, 27 novih vozila, devet mapa i sedam modova. EA je takođe pokrenuo novi blog gde će svake srede objavljivati nove detalje i trejlere vezane za Battlefield Hardline.
Izvor: Gamespot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi