PlayStation 6 je prioritet: Sony potvrđuje razvoj nove platforme, ali i naglašava važnost lokalnog, a ne cloud igranja

Iako je cloud gejming u ekspanziji, Sony ostaje posvećen lokalnom gejming hardveru i već razvija buduću generaciju PlayStation sistema

PlayStation 6 je prioritet: Sony potvrđuje razvoj nove platforme, ali i naglašava važnost lokalnog, a ne cloud igranja

Tokom nedavnog poslovnog sastanka, novi predsednik i izvršni direktor Sony Interactive Entertainmenta, Hideaki Nišino, potvrdio je da je razvoj naredne PlayStation konzole „na vrhu liste prioriteta“ i da kompanija aktivno istražuje „nove i unapređene načine“ na koje igrači mogu da dožive igre.

Cloud gejming nije zamena za PlayStation konzole

Nišino je naglasio da PlayStation ima dugogodišnje iskustvo u cloud igranju, ali da tehnička ograničenja poput, stabilnosti mreže i visokih troškova po satu igranja i dalje predstavljaju prepreke da ovaj vid igranja postane glavna opcija. I pored napretka, većina igrača i dalje bira igranje na svom hardveru bez oslanjanja na mrežne uslove. On je naveo da su PS5 i PS5 Pro potvrdili tu tendenciju.

Sony trenutno ima čak 124 miliona mesečno aktivnih korisnika koji igraju na PS4 i PS5 konzolama. Nišino je istakao da ovaj „višegeneracijski ekosistem“ omogućava stabilan rast i intenzivno angažovanje korisnika, što je važan faktor u prelasku na novu platformu. Detalji o PlayStation 6 još uvek nisu otkriveni, ali Sony jasno radi na sledećem velikom koraku.

PlayStation 6 najranije 2028, AMD pravi procesor

Dokumenti objavljeni tokom suđenja oko Microsoftove kupovine Activision Blizzarda otkrili su da Sony ne planira da predstavi PlayStation 6 pre 2028. godine. Prema izveštajima, AMD će razviti i proizvoditi procesor za novu konzolu, a prioritet će biti kompatibilnost sa prethodnim generacijama.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Potpredsednica finansija i razvoja u SIE, objasnila je da Sony više ne zavisi od tipičnog cikličnog modela „novi hardver, pad profita – rast“. Danas većina prihoda dolazi od pretplata i mikrotransakcija, što omogućava stabilne prihode bez obzira na prelaz sa jedne konzole na drugu.

PS5 korisnici su najangažovaniji do sada i troše najviše po korisniku, dok i dalje veliki broj igrača koristi PS4. Time Sony uspešno monetizuje više tipova korisnika i profila igranja, uključujući i PC igrače, prenosi VGChronicle.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.