Playstation direktor o balansu između upotrebe AI-a i ljudske kreativnosti u igrama 

Hermen Hulst, suizvršni direktor PlayStation-a pričao je u intervjuu o AI uticaju na gaming industriju i potrebi balansa između upotrebe i ljudske kreativnosti

Playstation direktor o balansu između upotrebe AI-a i ljudske kreativnosti u igrama 

Hermen Hulst, suizvršni direktor PlayStation-a, veruje da je balans ključan za napredak industrije. Veštačka inteligencija (AI) postaje sve prisutnija tema u svetu tehnologije, a njena primena u video igrama izaziva različite reakcije.

Dok neki vide prednosti potpune integracije AI u gejming, drugi strahuju od toga da bi AI značajno mogao promeniti gaming iskustvo. AI alati su već pronašli put do video igara, koristeći se za dijaloge i dizajn, ali još uvek ne mogu da zamene ljudsku kreativnost.

U nedavnom intervjuu za BBC, Hulst je istakao da AI neće u potpunosti zameniti ljude kao developere, već da će morati da rade zajedno kako bi gejming industrija napravila sledeći korak.

Pretpostavljam da će postojati dupla potražnja u gejmingu: jedna za AI-pokretanim inovativnim iskustvima i druga za ručno izrađenim, promišljenim sadržajem,” rekao je Hulst. “Pronalaženje prave ravnoteže između korišćenja AI i očuvanja ljudskog dodira biće ključno.”

Iako AI može brzo generisati sadržaj po nižoj ceni, Hulst naglašava da autentičnost i emocionalna povezanost sa igračima mogu biti ostvarene samo kroz ljudsku kreativnost. “Balans između veštačke inteligencije i ljudskog doprinosa može osnažiti gejming industriju kao nikada do sada,” dodao je.

Širenje PlayStation brenda izvan gejming kategorije

Međutim, skeptici ukazuju na izazove ovog balansa, posebno kada su u pitanju radna mesta i kvalitet sadržaja. “Teško je zamisliti kako će se ovaj balans postići, posebno kada poslovi vise o koncu,” ističu kritičari, ukazujući na nedostatke AI generisane umetnosti i glasovne glume.

U drugom delu intervjua, Hulst i suizvršni direktor Hideaki Nishino govorili su o lekcijama naučenim iz pada projekta Concord i planovima za širenje PlayStation brenda izvan gejming kategorije u širu oblast zabave.

Istovremeno, Elon Musk je najavio da će njegova kompanija za veštačku inteligenciju xAI pokrenuti gejming studio zasnovan na AI tehnologijama. “Previše gejming studija je u vlasništvu velikih korporacija,” izjavio je Musk, nagoveštavajući želju za većom nezavisnošću i inovacijama u industriji.

Diskusija o ulozi AI u video igrama dolazi u trenutku kada se industrija suočava sa brzim tehnološkim promenama. Stručnjaci se slažu da će budućnost gejminga verovatno biti oblikovana kombinacijom naprednih AI tehnologija i ljudske kreativnosti, a pronalaženje prave ravnoteže između njih biće ključno za uspeh.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.