Problemi sa rezolucijom na Xbox One konzoli su zbog slabog eSRAM API-a, DirectX 12 donosi novi

Predstojeća DirectX 12 tehnologija koja dolazi na Xbox One uz Windows 10 operativni sistem, doneće čitav novi sistem koji bi trebalo da ukloni te probleme

Takozvani Xbox One ResolutionGate problemi, zbog kojih gejmeri vide igre u manjoj rezoluciji ili sa slabijim odnosom frejmova na ovoj konzoli, prisutni su zbog slabog eSRAM API-a u DirectX-u 11.
Međutim, predstojeća DirectX 12 tehnologija koja dolazi na Xbox One uz Windows 10 operativni sistem, doneće čitav novi sistem koji bi trebalo da ukloni te probleme. Xbox One i PS4 konzole su objavljene krajem prošle godine ali je ubrzo postalo jasno da je Microsoftova konzola slabija, pa su gejmeri igrali igre sa nižom rezolucijom, ili je pak u pitanju bio manji broj frejmova nego kod konkurentske konzole.
Iako je Microsoft objavio ažuriranje SDK za developere, najveća promena se očekuje sa Windowsom 10 koji uključuje i novi DirectX 12 API, koji bi trebalo da načini Xbox one igre vizuelno lepšim. Nezavisni developer Stardock radi na jednom DirectX 12 naslovu a njihov CEO je upravo govorio za GamingTheater o novom API-u i Xbox One problemima kao što je ResolutionGate. Prema njemu, Xbox One trenutno upošljava modifikovani DirectX 11 API koji ne koristi efektivnih 32MB eSRAM u konzoli, ali će uz DirectX 12 Microsoft doneti potpuno novi sistem koji će rešiti ovaj problem.
Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi