Rise of the Tomb Raider među prvim AAA igrama koje će iskoristiti DirectX 12

Rise of Tomb Raider bi mogla da bude među prvim AAA igrama koje će iskoristiti prednosti DirectX 12 grafičkog API-a.

Rise of Tomb Raider bi mogla da bude među prvim AAA igrama koje će iskoristiti prednosti DirectX 12 grafičkog API-a. Developer Crystal Dynamics planira veliku nadogradnju na igru koja će dodati nove rendere kao i novi sadržaj – VFX, geometriju i teksture. Najnovija verzija igre u svom folderu ima interesantan deo DX12.dll, ali iako ne podržava DirectX 12 u ovom trenutku, izbor renderovanja se pojavio u launcheru igre. DirectX 12 se trenutno nudi samo na Windows 10 operativnom sistemu dok se hadrverska podrška ograničava na NVIDIA “Kepler” i “Maxwell” grafiče kartice kao i AMD Graphics CoreNext 1.1 i 1.2 grafičke kartice. Podsetimo, Rise of the Tomb Raider je objavljen na računarima prošle nedelje ali bez DX12 podrške. DirectX 12 bi mogao da poboljša performanse i doda multi-GPU podršku, ali i dalje nemamo zvaničnu potvrdu svega.
Objavljeni minimalni PC zahtevi za Rise Of The Tomb Raider
Izvor: Tweaktown

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi