Primećeno je da Sony planira da angažuje menadžera u okviru PlayStation Studios, koji će se fokusirati na to da najpopularnije PlayStation franšize omogući i na mobilnim uređajima. Oglas za posao ne pominje naslove koji će biti uključeni u ovaj plan, kao ni vremenski okvir objave, ali ističe da će novi šef mobilnog odeljenja razviti poslovnu strategiju u trajanju od tri do pet godina.Sony ima dugu istoriju pokušaja da spoji PlayStation brend sa telefonima, ali bez preteranog uspeha do sada. Izuzev manjeg broja igara, Sonijev najbolji pokušaj na ovom polju je bio Xperia Play – svojevrstan “PlayStation telefon” koji je bio ispred svog vremena ali i komercijalni neuspeh.
Pogledajte još: PlayStation 5 će ovog leta dobiti mogućnost proširenja SSD-a
Ulazak na tržište mobilnih gejming uređaja bi za Sony obezbedilo pristup široj publici, kao i više profita od kupovina u okviru aplikacija. Naslovi, kao što su Fortnite, PUBG i Roblox, veliki deo svog uspeha zasnivaju na gejmerima na mobilnim telefonima.Naravno, pravi izazov za Sony će biti implementiranje ove strategije. Same igre će morati se adaptiraju mobilnim uređajima tako da ne izgube ono što ih čini specijalnim na konzolama i da ne izgledaju kao razvodnjeni portovi.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Sony želi da popularne franšize igara omogući i na telefonima
Ulazak na tržište mobilnih gejming uređaja bi za Sony obezbedilo pristup široj publici, kao i više profita od kupovina u okviru aplikacija