The Last of Us: Part 1 tek izašao za PC, a već je neigriv zbog problema sa performansama

Razvojni studio igre The Last of Us, Naughty Dog kaže da aktivno istražuje kako da reši probleme sa učitavanjem, „zakucavanjem“ igre i seckanjem

The Last of Us: Part 1 tek izašao za PC, a već je neigriv zbog problema sa performansama

Iako je The Last of Us igra izašla za PlayStation 3 i 4 pre deset godina, talas popularnosti koji je donela odlična, istoimena serija zaintrigirala je PC igrače koji su tražili da se igra konačno portuje na PC platformu.

The Last of Us: Part 1 je u utorak i zvanično počela da se prodaje na Steam platformi po brutalnoj ceni od 60 evra za osnovnu verziju igre, ali je sve krenulo nizbrdo kada su igrači počeli da se žale na probleme sa performansama, „zakucavanjem“ igre, resetovanjem i seckanjem, prenosi ArsTechnica.

U trenutku pisanja većina komentara od hiljade njih su negativni i ne preporučuju igru zbog raznih problema koji prosto onemogućavaju da igrate igru koju ste (skupo) platili. Najčešći problemi su često „zakucavanje“ igre, predugo učitavanje ili ozbiljno „seckanje“ tokom normalne igre.

The Last of Us: problemi

Čini se da se mnoge pritužbe korisnika fokusiraju na ekstremnu količinu vremena potrebnog igri da napravi svoj grafički keš šejdera kada se prvi put učita. Jedan Reddita korisnik podelio je vremenski interval od 70 minuta čekanja da se šejderi kompajliraju. Drugi ističu da je ovo produženo vreme učitavanja posebno značajno s obzirom na to da Steam može da vrati sredstva dva sata nakon kupovine, bez obzira na razlog.

Ažuriranje „poznatih problema“ na sajtu podrške razvojnog tima Naughty Dog potvrđuje probleme sa učitavanjem šejdera koji traje „duže nego što se očekivalo“ i naglašava da su „performanse i stabilnost degradirani“ dok se ti šejderi učitavaju. Stranica za podršku takođe upozorava igrače na „potencijalno curenje memorije“ i da „stariji grafički drajveri“ takođe mogu doprineti „nestabilnosti ili grafičkim problemima“.

“PC igrači The Last of Us: Part 1: čuli smo vašu zabrinutost, a naš tim aktivno istražuje više problema koje ste prijavili”, napisao je Naughty Dog u tvitu u utorak uveče. “Nastavićemo da vas obaveštavamo, ali naš tim daje prioritet ažuriranjima i rešavaće probleme u narednim zakrpama.”

U blog postu koji prati PC lansiranje igre u utorak, Kristijan Girling iz Naughty Dog je primetio da je premeštanje Last of Us endžina koji je optimizovan za PS5 na PC uključivalo „veliku količinu podešavanja, čačkanja, pa čak i ponovnog osmišljavanja, posebno kada je u pitanju način na koji se koristi GPU.” Tim je bio fokusiran na „održavanje granice podjednako visokog kvaliteta na PC i PlayStation konzolama“, napisao je Girling.

Neki fanovi počeli su da izražavaju zabrinutost u vezi sa ovim najnovijim portom sa PlayStation na PC početkom ovog meseca kada se Iron Galaxy logo pojavio na dnu lista sa specifikacijama računara objavljenog na Naughty Dog blogu. Iron Galaxy, ako se sećate, bio je odgovoran za ozbiljno loš port Batman: Arkham Knight igre iz 2015. godine, koja je na kraju povučena sa Steam platforme zbog prevelikog broja zahteva za povraćajem novca.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (3)
  1. Roy Fokker

    TLOU1 nije port nego rimejk. Portovan je game engine sa PS5 na PC.

  2. lepi kokan

    Misliš portovan je sa x86 mašine na x86 mašinu?
    -Zašto bilduje šejdere i pumpa cpu i mem usage? Emulira free BSD?

    Oćemo port a ne emulator!

  3. Roy Fokker

    Sve na Linux bre!

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi