Ubisoft briše vaš nalog ukoliko ne ispunite njegove kriterijume

Kompanija Ubisoft briše vaš nalog, ako on ne ispunjava određene kriterijume koji se odnose se na igračku aktivnost, prijavljivanje, pretplatu i kupljene igre

Ubisoft briše vaš nalog ukoliko ne ispunite njegove kriterijume

Ukoliko ne ispunite kriterijume koje je odredila francuska kompanija kao što je korisnička aktivnost, Ubisoft će obrisati vaš nalog. Međutim, posle nekoliko dana konfuzije među gejmerima, kompanija je konačno razjasnila da nalozi koji uključuju kupljene PC igre ipak nisu predmet brisanja uprkos eventualnoj neaktivnosti, te neki konačno mogu odahnuti, piše Wccftech.

U izjavi za ovaj medij, Ubisoft je pojasnio da postoji četiri kriterijuma koje uzima u obzir pre nego što naloge trajno obriše. U njega spadaju igračke aktivnosti naloga od njegovog kreiranja, biblioteke naloga, trajanje neaktivnosti naloga, kao i postojanje aktivne pretplate koja je vezana za nalog.

To znači da oni koji u svojoj biblioteci igara imaju kupljene PC igre mogu biti sigurni jer njihovi nalozi ne podležu kriterijumima za brisanje. Po pitanju „neaktivnosti“ to znači da Ubisoft računa poslednju prijavu u svoj ekosistem, uključujući njihove igre na platformama kao što je Steam i druge. U datoj izjavi ova kompanija naglašava da dosad nije brisala naloge koji su neaktivni manje od četiri godine, što nije kratak vremenski period.

Naime, neke od gejmera je uhvatila panika nakon što se internetom proširila slika zvaničnog mejla Ubisoft podrške jednom od korisnika, koji najavljuje brisanje naloga. U mejlu se navodi da je zbog perioda neaktivnosti, kompanija privremeno suspendovala nalog povezan sa mejlom, a da će ga trajno obrisati u roku od 30 dana u skladu sa njenim uslovima korišćenja.

Iako se brisanje može otkazati klikom na Cancel dugme u dnu mejla, to može napraviti eventualni problem jer neki od korisnika mogu propustiti mejl misleći na prvi pogled da je to pokušaj “fišinga” ili jednostavno ukoliko poruka završi u sandučetu za neželjenu poštu. U tom slučaju, nalog i igre sa njega se brišu zauvek. Uz to, u poruci nije preciziran koji je to period neaktivnosti zbog kojeg nalog podleže uslovima za brisanje, što je napravilo dodatnu konfuziju među igračima.

Iako nije pružila više detalja, neki od igrača mogu odahnuti i proveriti svoju poštu s obzirom na to da će pre konačnog brisanja u roku od 30 dana, kompanija poslati tri mejla sa ponudom za vraćanje naloga. U prevodu, Ubisoft poručuje „budite angažovani sa našim proizvodom ili gubite pravo na njega“.

Iako podrška nije pružila potpunu sliku, nakon razjašnjenja može se odahnuti jer su digitalne biblioteke igara za sada ponovo bezbedne i mogu se spasiti od brisanja.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi