Unreal Engine 5.6, koji je zvanično predstavljen ranije ovog meseca, donosi značajne pomake u performansama u odnosu na prethodnu verziju 5.4, što predstavlja odličnu vest za buduće igre zasnovane na ovom endžinu kompanije Epic Games.
Kako pokazuje uporedni video test koji je objavio YouTube kanal MxBenchmarkPC, nova verzija endžina demonstrira vidno poboljšanje kako u GPU, tako i u CPU performansama. U testu je korišćen Paris Tech Demo od strane Scans Factory na RTX 5080 grafičkoj karti, uz identično podešene hardverske Lumen opcije. GPU performanse su unapređene do 25%, pri čemu se uočava efikasnije iskorišćenje grafičkih resursa, ali i veća potrošnja energije kao rezultat većeg opterećenja GPU-a. CPU beleži još značajniji skok: do 35% bolje performanse uz stabilniji frejmtajm.
Pored sirovih performansi, poboljšana je i vizuelna komponenta. Unreal Engine 5.6 nudi realističniji prikaz osvetljenja pomoću Lumen sistema i kvalitetnije refleksije. Sve ovo ukazuje na to da igre koje budu koristile UE 5.6 mogu imati i grafički upečatljivijo i tehnički optimizovanije izvođenje koje će ostaviti svakako jači utisak na gejmere.
Unreal Engine 5.6 je debitovao odmah nakon otvaranja godišnje konferencije Unreal Fest. Među ključnim unapređenjima nalaze se napredni hardverski ray tracing koji poboljšava Lumen Global Illumination sistem, brži streaming geometrije za efikasnije učitavanje velikih statičkih svetova, kao i redizajnirane Motion trails funkcije za intuitivniji rad animatora.
Predstavljanje nove verzije endžina bio je ujedno i trenutak kada je javnosti prvi put prikazan tehnički demo igre The Witcher IV, koji je poslužio kao demonstracija mogućnosti koje UE 5.6 nudi programerima, piše Wccftech.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji