World of Warcraft je izgubio tri miliona pretplatnika

Kada je Activision objavio da je WoW izgubio tri miliona pretplatnika za poslednja tri meseca, mnogi su pomislili da je najveći MMO koji je ikada postojao završio karijeru

Kada je Activision objavio da je World of Warcraft izgubio tri miliona pretplatnika za poslednja tri meseca, mnogi su pomislili da je najveći MMO koji je ikada postojao završio karijeru. Međutim, glavni dizajner igre Jon Hazistokas tvrdi za GamesBeat da to ne može biti dalje od istine, kao i da su svi očekivali da se ovaj nivo varijacije dogodi. U vreme kada je Warlords of Draenor objavljen ovaj MMORPG je imao oko 10 miliona gejmera što je značajno više od 6,8 miliona koliko je prijavljeno početkom prošle godine, jer je najnovija ekspanzija uspela da povrati mnogo gejmera u igru. Međutim, interes je izgleda oslabio prilično brzo, a ovo je definitivno najveća varijacija u broju gejmera koja se desila za tako kratko vreme u desetogodišnjoj karijeri igre. Hazistokas kaže da je to zbog promene načina života World of Warcraft gejmera, koji više ne vide ovu igru kao životni stil, već umesto toga mesto koje posete s vremena na vreme.
Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi