Najviše oglasa na mobilnim telefonima u Evropi prikaže se na iOS-u

Kompanija InMobi, koja nudi mrežnu uslugu uglašavanja na mobilnim platformama, objavila je rezultate istraživanja obavljenog tokom 2010. godine. Prema rezultatima, tržištem oglašavanja trenutno dominira iPhone OS, sa udelom oglasa od 31.9 procenata, dok drugo mesto i dalje drži Nokia sa 19.7% oglasa. Andro

Kompanija InMobi, koja nudi mrežnu uslugu uglašavanja na mobilnim platformama, objavila je rezultate istraživanja obavljenog tokom 2010. godine. Prema rezultatima, tržištem oglašavanja trenutno dominira iPhone OS, sa udelom oglasa od 31.9 procenata, dok drugo mesto i dalje drži Nokia sa 19.7% oglasa. Android je, nakon lošijeg početka godine, u stalnom porastu, i trenutno drži 12.9% ovog tržišta, ali je posebno interesantan porast u poslednja tri meseca, kada je zabeležio porast od čak 9.5 procenata.

Ovakav rast ostvaren je pre svega na račun Nokije, koja je u istom periodu zabeležila pad od ukupno 6%, što je samo još jedan dokaz problema u kojima se ova finska kompanija nalazi. Jednostavno, kako objašnjava Džejms Lamberti, uređaji zasnovani na iOS-u i Androidu generišu daleko više internet saobraćaja, iako bi se po broju prodatih primeraka na evropskim tržištima to ne bi baš lako moglo zaključiti.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi