Samsung želi da koristi virtuelnu realnost kako bi pomogao ljudima da pobede strahove

Razvijena u partnerstvu sa kompanijama Facebook i Oculus, ova kampanja u kojoj je u centru pažnje VR iskustvo će pomoći korisnicima da se suoče sa tipičnim situacijama

Virtuelna realnost može da se koristi za razne stvari kao što su gejming, profesionalna upotreba, zabava i još mnogo toga. Takođe se potencijalno može koristiti i kao medicinsko sredstvo kako bi se pomoglo ljudima da pobede svoje strahove. Takvu kampanju pod nazivom #BeFearless je upravo počelo kanadsko odeljenje kompanije Samsung.
Prema saopštenju za novinare, “korišćenjem tehnologije virtuelne realnosti i Galaxy S7 telefona i Gear VR uređaja, #BeFearless kampanja je osmišljenja od strane Samsunga kako bi se pomoglo ljudima da se direktno suoče sa svojim strahovima”. Razvijena u partnerstvu sa kompanijama Facebook i Oculus, ova kampanja u kojoj je u centru pažnje VR iskustvo će pomoći korisnicima da se suoče sa tipičnim situacijama u kontrolisanom okruženju.
Ovo nije prvi put da je Samsung pokrenuo slične napore jer smo imali početkom godine sličnu kampanju. U ovoj kampanji Samsung stavlja fokus na dve fobije: strah od visine i javnih nastupa.
Novi Gear VR će pratiti pokrete lica i oka

Izvor: Ubergizmo
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi