Čak 86 odsto iOS igrača preferira besplatne igre sa reklamama

Iako će veliki broj korisnika reći da nisu baš poklonici freemium modela u aplikacijama, situacija je takva da ovaj model ipak funkcioniše.

Iako će veliki broj korisnika reći da nisu baš poklonici freemium modela u aplikacijama, situacija je takva da ovaj model ipak funkcioniše, s obzirom da ga programeri i razvojni timovi masovno primenjuju. Na osnovu novog istraživanja, koje su sproveli Wild Tangent i IHS Technology, otkriveno je da najveći broj iOS korisnika preferira besplatne igre sa reklamama u okviru njih, u poređenju sa naslovima koji se plaćaju. Tačnije, čak 86 odsto ispitanika je istaklo da preferira freemium model. Od ovog broja, 70 odsto njih preferira besplatne igre sa reklamama, 16 odsto preferira freemium igre sa kupovinom unutar aplikacije a 14 odsto je istaklo da više voli da kupuje igre. Studija je takođe pokazala i da igrači više vole reklamne modele koje mogu da kontrolišu.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi