Da li verujete da se YouTube više gleda na televizorima nago na mobilnim uređajima?

Televizori postaju glavni uređaji za gledanje YouTube sadržaja, nadmašili mobilne telefone

Da li verujete da se YouTube više gleda na televizorima nago na mobilnim uređajima?

U poslednjih nekoliko godina, trend “sečenja kablova” postao je sve prisutniji u Sjedinjenim Američkim Državama, gde mnogi korisnici odustaju od tradicionalnih kablovskih televizijskih pretplata. Međutim, to ne znači da su televizori ostali neiskorišćeni; naprotiv, sve više ljudi prelazi na striming raznih video platformi, posebno YouTube-a.

Neal Mohan, izvršni direktor YouTube-a, u najnovijem zvaničnom saopštenju povodom 20. godišnjice platforme, istakao je da gledaoci svakodnevno provode ukupno milijardu sati gledajući sadržaj na YouTube-u.

Ovaj trend nije ograničen samo na mobilne telefone ili računare; televizori su postali glavni uređaji za gledanje. U Sjedinjenim Američkim Državama, televizori su čak nadmašili mobilne uređaje po vremenu provedenom na YouTube-u. Mohan je takođe citirao podatke istraživačke kompanije Nielsen, koji pokazuju da je YouTube u poslednje dve godine najpopularnija striming platforma u SAD-u.

Mohan je izjavio: “Za mnoge ljude, gledanje televizije, zapravo sada znači gledanje YouTube-a.” On je opisao YouTube kao “novu televiziju” koja, za razliku od “stare televizije”, nudi više interaktivnosti. Korisnici ne samo da gledaju popularne sportske događaje, komedije i tok-šou emisije, već koriste televizore za gledanje kratkih video zapisa (Shorts), slušanje podcast-a ili praćenje prenosa uživo.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

YouTube planira da doda više interaktivnih elemenata na televizijsku platformu, poput omogućavanja korisnicima da putem televizora gledaju video zapise dok istovremeno koriste telefon za komentarisanje i ostavljanje poruka. Trenutno se testira nova funkcija pod nazivom “Watch With”, koja omogućava kreatorima sadržaja da zajedno sa gledaocima u realnom vremenu prate određene igre ili takmičenja, čime se povećava interakcija unutar zajednice.

Ovi podaci ukazuju na promenu u navikama gledalaca, gde televizori ponovo zauzimaju centralno mesto u domovima, ali sada kao uređaji za striming sadržaj, posebno sa platformi poput YouTube-a i sličnih.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi