Izgleda da je moto Disney Plus ove sezone “naplati im striming ali im tutni i reklame, ne škodi, a ako ne škodi, može samo da koristi”. I stvarno, kako biste znali koji šampon ili jogurt da kupite bez reklama. Pa nećete valjda kao divljak do prodavnice pa da bezidejno šetate kroz rafove… Normalno da nećete, ko još ima vremena za to? Zato su tu Netflix, a sada i Disney, da vam pomognu.
Detalji usluge
Prema zvaničnom saopštenju kompanija Disney, novi sistem pretplate za njihovu striming platformu postaće dostupan publici željnoj Marvela od osmog decembra tekuće godine, piše TheVerge. Kako kažu, “Uvodimo dugoočekivani model pretplate sa reklamama u Sjedinjenim Američkim Državama kako bismo doneli više izbora našim korisnicima nego ikada ranije… i omogućili im potpunu fleksibilnost prilikom odabira opcije koja njima najviše odgovara”. Good guy Disney, zar ne?
Pored toga, Disney ističe kako će “Naš novi vid pretplate za Disney+ sa reklamama doneti proširenu ponudu planova širom našeg celokupnog portfolija usluga i kako ćemo ponuditi poboljšanu raznovrsnost po različitim cenama kako bismo izašli u susret drugačijim potrebama naših korisnika i približili svoje usluge što široj publici”. Ma Disney misli na vas.
Naravno, niko vas neće naterati da uplatite baš ovu pretplatu u kojoj se nalaze reklame, ali toliko je suludo tražiti od korisnika novac da biste im ponudili striming platformu u kojoj ćete emitovati reklame da mi jednostavno ne znamo šta drugo da kažemo osim smešno. A da se razumemo, makar za naše standarde, nije to ni toliko jeftino da biste pomislili “Ma dobro, dva dolara mesečno nije mi problem da odgledam par reklama”. To ipak košta malo više.
(Ne)primamljiva cena?
A kada smo kod cene, red je da popričamo i o tome. Planirani iznos koji će korisnici morati da izdvoje kako bi mesečno, pored Star Wars i Marvel, mogli da uživaju i u reklamama iznosiće čak 7,99 dolara. Međutim, najveći problem nije samo uvođenje reklama već i povećavanja cene osnovnog plana bez reklama koja će od tada iznositi 10,99 dolara, što je porast cene od 3 dolara ili skoro 50%. Eto jednog načina kako žele da vas nateraju da plaćate za reklame. U suštini, pretplata sa reklamama koštaće čak jedan dolar više nego što sada košta pretplata bez reklama. Na sreću, makar na našim prostorima još uvek postoji jednostavno rešenje za ovaj problem, a završava se na “orent”.