Dok je Twitter uklanja, stiže plava značka na Gmail

Google uvodi Gmail funkciju koja treba da vam pomogne da otkrijete da li je mejl pravi ili prevara. Funkcija izgleda identično kao čuvena Twitter plava značka

Dok je Twitter uklanja, stiže plava značka na Gmail

U moru spam sadržaja, phishing prevara i drugih malverzacija, Google želi da pomogne korisnicima da otkriju da li je određeni mejl pravi ili je u pitanju neka prevara. To će raditi novom Gmail funkcijom koja izgleda praktično identično kao čuvena plava značka koju je Twitter donedavno dodeljivao verifikovanim nalozima, pa onda počeo i da ih uklanja. Nadalje, kada primite mejl od kompanije koja je verifikovala svoj identitet, videćete plavu značku pored njenog imena u prijemnom sandučetu.

Plava značka je stvar od poverenja

Nova funkcija je deo Brand Indicators for Message Identification (BIMI) inicijative, na kojoj Google radi već neko vreme. Zapravo su počeli da testiraju BIMI u Gmail-u još 2020. godine. U početku je BIMI omogućavao brendovima da dodaju autentifikovane logotipe u svoje mejlove. Međutim, izgleda da gigant smatra da je plava značka očigledniji pokazatelj da je pošiljalac legitiman, piše Engadget.

Kada pređete kursorom preko plave značke u Gmail-u, videćete iskačući prozor u kojem piše da je “Pošiljalac e-pošte potvrdio da poseduje [domen odakle je mejl poslat] i logotip na slici profila”. Iskačući prozor uključuje i link koji vas vodi na stranicu sa više informacija.

Kako Google kaže, autentifikacija mejlova pomaže korisnicima da identifikuju i zaustave neželjenu poštu, a takođe omogućava i pošiljaocima da povećaju poverenje u njihov brend. Ova funkcija bi trebalo da bude dostupna za sve korisnike do kraja nedelje, dok administratori Workspace-a mogu da pomognu u podešavanju BIMI-ja za svoju kompaniju.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi