Dropbox bug briše neke korisničke fajlove sa Clouda

Dropbox je potvrdio bug u nekim ranijim verzijama svoje desktop aplikacije, koji briše fajlove nekih korisnika koji su uključili Selective Sync opciju

Oni koji su oprezni ili su zabrinuti za privatnost (kao što je Edvard Snouden, na primer) će vam reći da se ne oslanjate na Cloud skladišta kao jedini backup. Grupa korisnika je ovo sada naučila na malo teži način. Dropbox je potvrdio bug u nekim ranijim verzijama svoje desktop aplikacije, koji briše fajlove nekih korisnika koji su uključili Selective Sync opciju.
Pomenuta opcija limitira Cloud sinhronizaciju na određene foldere. Obično se ovo dešava nakon pada sistema ili restarovanja, što lošu situaciju čini još gorom. Nekoliko korisnika je otkrilo da je izgubilo sve podatke. Dobra stvar je da je ovo sada prošlost, jer je Dropbox istakao da obnavlja/vraća fajlove gde je to moguće. Takođe je objavljeno da je lansirana ispravljena verzija Dropbox aplikacije, koja sprečava starije verzije da rade i donosi više zaštite. Korisnici koji su obuhvaćeni problemom će dobiti godinu dana besplatnog korišćenja Dropboxa.Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.