Društvene mreže korisnike čine nepoverljivim i nezadovoljnim

Najnovija studija otkriva da je ukupni efekat društvenih mreža na individualce značajno negativan, bez obzira na to što društvene mreže imaju moć da povezuju ljude.

Facebookov eksperiment iz 2012. godine, iako kontroverzan, pokazao je da ono što drugi ljudi postavljaju na društvene mreže može da promeni raspoloženje kod pojedinca. Međutim, ovo nije jedino što Facebook, Twitter, Instagram i druge mreže mogu da učine. Prema studiji dvojice istraživača iz Evrope, društvene mreže mogu uticati i koliko su ljudi zadovoljni svojim životima. Fabio Sabatini iz Sapienca Univerziteta u Rimu i Frančesko Sarasino iz STATEC-a, vladine statističke agencije iz Luksemburga, sproveli su zanimljivo istraživanje, na velikom uzorku od 50.000 korisnika društvenih mreža u Italiji. Anketa je od učesnika tražila da opišu koliko su zadovoljni trenutnim životom, koliko često se druže sa prijateljima, da li veruju ljudima i šta tipično rade na Internetu. Bazirano na odgovorima koje su dobili, dvojica analitičara su zaključili da su ljudi zadovoljniji sa svojim životima i da više veruju drugim ljudima ukoliko se sa njima sretnu uživo. Očigledno, to nije moguće u kontaktu preko Interneta, tako da oni koji većinu vremena provode na društvenim mrežama imaju veći potencijal da budu nepoverljivi prema ljudima. Sve u svemu, studija otkriva da je ukupni efekat društvenih mreža na individualce značajno negativan, bez obzira na to što društvene mreže imaju moć da povezuju ljude.Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi