Ello - društvena mreža za one koje nervira Facebook

Šta utiče na polularnost Ello mreže i zašto je servis odjednom tako popularan? Jednostavan odgovor bi bio: Ello nije Facebook

Ello izgleda kao da je došao niotkuda. Kreatori ove mreže su dizajneri i umetnici. Pol Badnic, CEO kompanije kreira igračke. Ello nema velike marketinške kampanje niti očigledne veze sa silikonskom dolinom. Ipak, ljudi u velikom broju počinju da se učlanjuju na Ello, a mreža je prethodnih nekoliko dana bila zagušena dolaskom brojnih novih korisnika. Veličina mreže se učetvorostručila za kratko vreme i izgleda da nema nagoveštaja usporavanja. Uspeh Ello mreže je još impresivniji, ako se ima u vidu da trenutno radi samo po sistemu pozivnica. Samo postojeći članovi mogu da pozovu one koji žele da se uključe u Ello mrežu, što znači da se navećim delom informacije o ovoj društvenoj mreži šire putem reči. Ello je čak morao i da prestane sa primanjem pozivnica zbog prezagušenosti servera, a ima i ljudi koji Ello pozivnice prodaju na eBay-u za 100 dolara.Šta utiče na polularnost Ello mreže i zašto je servis odjednom tako popularan? Jednostavan odgovor bi bio: Ello nije Facebook. Prethodnih nekoliko nedelja, Facebook je bio na meti udara negativne štampe zbog gašenja profila (uglavnom nekih pripadnika LGBT zajednice) koji nisu bili u skladu sa Facebookovom politikom pravih imena. Ello, s druge strane, nema politiku pravih imena. Na ovoj društvenoj mreži korisnk može biti ko god želi. Pored ovoga, Ello nema reklame. Manifest ove mreže kaže: “Vi niste proizvod”. Žalbi na Facebook je sve više, a pored politike sa imenima, tu je i razdvajanje Messengera u posebnu aplikaciju, povećanje broja videa koji se sami aktiviraju na mobilnim uređajima, povreda privatnosti korisnika i slične akcije su dovele do pada reputacije Facebooka poslednjih godina.Zbog ovoga je Ello, kao sama ideja Facebookove alternative, dovoljno atraktivan da privuče nove korisnike. Ovo je i razlog zašto su Pol Badnic i njegovi prijatelji kreirali Ello. “Jednostavno su nam se smučile druge društvene mreže. Nismo želeli mesto koje je preplavljeno reklamama, niti mesto koje će čeprkati po našim podacima. Žaleli smo mesto koje je jednostavno i lepo”.Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi