Facebook izmenio algoritam kako bi prikazivao relevantnije reklame u News Feed-u

Facebook, kao najveća svetska društvena mreža, ističe da je cilj kompanije sa News Feed-om da pravim korisnicima pruži pravi sadržaj u pravo vreme. Stoga je kompanija odlučila da malo izmeni algoritam reklama koje se prikazuju u News Feed-u, tako da će sada reklame biti relevantnije sadržaju koji se

Facebook, kao najveća svetska društvena mreža, ističe da je cilj kompanije sa News Feed-om da pravim korisnicima pruži pravi sadržaj u pravo vreme. Stoga je kompanija odlučila da malo izmeni algoritam reklama koje se prikazuju u News Feed-u, tako da će sada reklame biti relevantnije sadržaju koji se korisniku prikazuje. Reklame će biti bazirane na interesima korisnika, kao i stranicama (Pages) koje su lajkovali. Facebook ističe da je algoritam tvikovan kako bi se poboljšao kvalitet i relevantnost reklama. Nema sumnje da su reklame najveći izvor kompanije, koja na svojoj društvenoj mreži ima preko milijardu korisnika. Facebook ističe da se na izmenu algoritma odlučio nakon što je čuo mišljenja i samih korisnika ali i oglašivača. Fokus će sada biti na povratnim informacijama od strane Facebook korisnika, kada su reklame u pitanju, tako da će njihova relevantnost biti bazirana i na ovom segmentu. To znači da će u procenu relevantnosti reklame biti uzeto u obzir i koliko često korisnik prijavljuje ili sakriva reklame na svom News Feed-u.  

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi