Facebook, kao najveća svetska društvena mreža, ističe da je cilj kompanije sa News Feed-om da pravim korisnicima pruži pravi sadržaj u pravo vreme. Stoga je kompanija odlučila da malo izmeni algoritam reklama koje se prikazuju u News Feed-u, tako da će sada reklame biti relevantnije sadržaju koji se korisniku prikazuje. Reklame će biti bazirane na interesima korisnika, kao i stranicama (Pages) koje su lajkovali. Facebook ističe da je algoritam tvikovan kako bi se poboljšao kvalitet i relevantnost reklama. Nema sumnje da su reklame najveći izvor kompanije, koja na svojoj društvenoj mreži ima preko milijardu korisnika. Facebook ističe da se na izmenu algoritma odlučio nakon što je čuo mišljenja i samih korisnika ali i oglašivača. Fokus će sada biti na povratnim informacijama od strane Facebook korisnika, kada su reklame u pitanju, tako da će njihova relevantnost biti bazirana i na ovom segmentu. To znači da će u procenu relevantnosti reklame biti uzeto u obzir i koliko često korisnik prijavljuje ili sakriva reklame na svom News Feed-u.
Ostani u toku
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.
- Uređaji
- 2 min
Ne nasedajte ponovo, najčešće zablude o kamerama na mobilnim telefonima
Više megapiksela i više sočiva ne znače automatski bolje fotografije, evo šta stvarno treba da znate o kamerama na telefonima
- Nauka i tehnologija
- 2 min
Zaboravite Maska i kinesku dominaciju, istrošene baterije posadite u zemlju i napravite gorivo
Austrija pretvara stare baterije u čistu energiju: Revolucionarno otkriće iz Beča može promeniti svet
- Softver i servisi
- 3 min
SEO je mrtav, tvrdi Google
Od sada je sve u rukama Google veštačke inteligencije, a klasična SEO strategija pretrage više ne važi
- Uređaji
- 2 min
Zaboravite pirinač, Apple i Samsung otkrivaju kako zaista treba sušiti telefon
Ako vam telefon upadne u vodu, izbegnite pirinač, Apple i Samsung savetuju efikasnije i bezbednije načine sušenja bez oštećenja uređaja
- Biznis
- 2 min
Najnovija odluka kompanije Sony, postavlja Samsung kao jedinu kompaniju među Android proizvođačima koji svoje telefone proizvode samostalno
Sony prestaje da proizvodi sopstvene telefone i prepušta kompletnu proizvodnju drugim kompanijama, uključujući i flagship modele
- Pametni satovi
- 16 min
Huawei Watch 5 recenzija - Unapređen u svemu
Huawei Watch 5 dolazi sa novitetima koji ga u određenim stvarima čine trenutno najnaprednijim Huawei satom. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
- Periferije
- 15 min
Canon EOS R50 V recenzija - Bez alata nema (internet) zanata
Canon EOS R50 V je povoljno i kompaktno rešenje za profesionalni video i fotografiju. Kako radi i šta sve nudi, pročitajte u našoj recenziji.
- Televizori i monitori
- 10 min
Anker Nebula Capsule 3 recenzija - Prenosni projektor, ali i puno više od toga
Ankerov Nebula Capsule 3 prenosni projektor je i mnogo više od toga, koristan za praktično svako mesto i upotrebu. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.