Facebook Messenger omogućio Unsend opciju

Poruke mogu biti povučene samo u prvih deset minuta od slanja, tako da imate toliko vremena da napišete novu poruku sa, recimo, ispravljenim greškama

 
Facebook Messenger korisnici sada po prvi put imaju opciju da povuku već poslatu poruku, i to obostrano, odnosno, ona će se obrisati i primaocu. Poruke mogu biti povučene samo u prvih deset minuta od slanja, tako da imate toliko vremena da napišete novu poruku sa, recimo, ispravljenim greškama, ali nećete moći da uređujete i “istoriju” poslatih poruka.
Korišćenjem dugmeta “ukloni svima,” ostaje znak na mestu poruke da je bila poslata, ali je zatim povučena. Na taj način će i primalac znati da ste izvršili radnju povlačenja poruke. Interesantno je da je Facebook ostavio mogućnost da primalac prijavi neku poruku kao uznemiravajuću, a pošiljalac ju je u međuvremenu obrisao.
 
Pogledajte još: Facebook i dalje beleži rast
 
Znači, ako vam neko pošalje preteću poruku i posle nekoliko minuta je ukloni (nakon što je video da ste je pročitali), to ćete moći da prijavite Facebooku koji kopiju čuva neko određeno vreme uskladištenu (nešto kao recycle bin, privremena kanta za otpatke), tako da će moći da je pregleda i vidi da li krši njihova pravila o uznemiravanju.
Opcija za uklanjanje poruke za sada je puštena u Poljskoj, Boliviji, Kolumbiji i Litvaniji, u Facebook Messenger aplikaciji za Android i iOS.
 
Messengertekstunsend.jpg
 
Portparol Facebook-a je izjavio da je plan da globalni izlazak opcije bude objavljen u najkraćem mogućem vremenu, što je otprilike par sedmica, najviše. Takođe, istakao je i da kompanija radi na još Remove opcija, kao što je zakazivanje isteka neke poruke određenog datuma, nakon čega bi se određena poruka ili čak ceo razgovor sa više poruka, sam uklonio.
“U korist ove opcije išlo je to što smo svesni da korisnik želi veću kontrolu nad porukama… i ako napravite grešku, red je da možete i da je uklonite iz razgovora,” rekao je za Techcrunch direktor Messengera Stan Chudnovsky u ekskluzivnom intervjuu. “Istovremeno, nismo želeli da neki korisnici ovo iskoriste za uznemiravanje drugih korisnika pa smo ostavili i zaštitni mehanizam za prijavu uznemiravajućeg sadržaja.”
Izvor: Techcrunch
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi