Facebook pokušava da chatbotovima omogući bolji personalitet tokom četovanja

Facebookov istraživački tim je testirao novi pristup koji botovima daje konstantniji personalitet ili ličnost

Personalitet chatbotova nije na najvišem nivou i oni neretko odgovaraju na upite korisnika uokvirenim frazama ili imaju tendenciju da ignorišu ono što je korisnik rekao. Facebook želi da ispravi ovakvo stanje stvari.Facebookov istraživački tim je testirao novi pristup koji botovima daje konstantniji personalitet ili ličnost, kao i prirodnije odgovore na teme o kojima se razgovara.Facebook je svoj AI naučio da traži obrasce u specijalnom setu podataka od 164.000 izreka, pod nazivom Persona-Chat, koji sadrži veliki broj činjenica o ličnosti određenog bota. AI, koji pokušava da imitira pravu osobu bi imao pet biografskih tema sa kojima bi mogao da radi, kao što su familija i hobiji, a svaka od njih je kreirana kako bi se iste stvari rekle na drugačiji način. Treniranje postojećih chatbotova na ovaj način bi kreiralo AI koji “zna” šta voli, a zadržava kontekst i konverzaciju koji su relativno tečni.Naglasak je naravno na reči “relativno”. Primerci razgovora sa chatbotovima pokazuju da su botovi sada konstantniji i tečniji tokom razgovora nego botovi trenirani sa frazama, mada testeri ističu da botovi nisu preterano investirani u razgovor.S obzirom da se još uvek radi o istraživačkom projektu, nije poznato šta će od naučenog biti primenjeno na botove u realnom radu ili druge AI sisteme za konverzaciju.Izvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi