Jedan od najvažnijih, tačnije, najčudnijih trenutaka 2021. godine bio je kada je Facebook najavio naglu promenu imena. Od tog trenutka pa nadalje, sama kompanija je poznata kao Meta, što se poklopilo sa vestima o njenom povećanom fokusu na celu ovu stvar „metaverzuma“. U nedeljama koje su usledile počeli smo da vidimo da se novo Meta ime pojavljuje u celom Facebook-ovom ekosistemu aplikacija. Taj talas je stigao i do Play prodavnice, a aplikacije kompanije sada pokazuju da dolaze od Meta Platforms, Inc.
Ranije danas su primećene Meta aplikacije, uključujući Instagram, WhatsApp i samu Facebook aplikaciju koje prikazuju Meta platforme kao programera, a ne Facebook. Sve Android aplikacije kompanije sada će se naći pod njenim potpuno novim imenom, piše Android Police.
Kada je Google rebrendirao svoj korporativni identitet u Alphabet 2015. godine, sve je u osnovi ostalo isto u pogledu brendiranja okrenutog potrošačima. Svi još uvek znaju Google kao, pa… Google. Ovde, međutim, Meta se zaista trudi da ubedi ljude da je to sada jedna potpuno nova korporacija društvenih medija – i takođe, da će metaverzum zapravo biti nešto što će ljudi želeti. Nismo sigurni šta ćete uraditi sa tom informacijom, ali eto čisto da znate.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Facebookov Meta rebrand stigao je u Play Store
Nismo sigurni šta ćete uraditi sa ovom informacijom, ali eto čisto da znate