Firefox će ponuditi internet bez reklama ali uz pretplatu

Stranica "Ad-free Internet by Firefox" otkriva šta će uključivati kompanijinu novu strategiju sa pretplatom

Firefox je jedan od najpopularnijih internet pregledača, a Mozilla Foundation koja kreira browser je neprofitna organizacija koja ne ostvaruje zaradu na velikoj korisničkoj bazi Firefoxa. Kompanija je uvek bila u potrazi za izvorima zarade, od kojih su neki bili i promašaji. U svom najnovijem pokušaju, kompanija praktično od korisnika traži da odrede koliko su spremni da plate za internet iskustvo bez reklama i neke druge funkcije.Mozilla se uglavnom oslanja na donacije i partnerstva, a kada su drugi oblici finansiranja u pitanju kompanija jednostavno ne može da pribegne rešenjima koja implementiraju rivali a da pri tome ne pređe preko sopstvenih principa. Drugim rečima, kompanija ne može da se pouzda u reklame.
mozilla2_2.jpgKompanija je sada izgleda spremna da ponudi neko rešenje koje je više održivo. Stranica “Ad-free Internet by Firefox” otkriva šta će uključivati kompanijinu novu strategiju sa pretplatom. Pored uklanjanja reklama, servis će nuditi audio verzije članaka i sinhronizaciju između platformi koje podržavaju Firefox. Korisnik će moći da se prebacuje između uređaja i nastavi sa radom u Firefoxu tačno tamo gde je stao.Zanimljivo je da je Mozilla istakla da će zaradu od implementiranja ovakvog pretplatničkog servisa deliti sa oglašivačima sajtova koje korisnici posećuju. Po ceni od 4,99 dolara mesečno ovo svakako ne deluje preterano primamljivo oglašivačima, ali za sada nisu poznati drugi detalji o ovoj usluzi.Izvor: SlashGear
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi