GeForce GT 1030 postiže RTX 5090 performanse uz pomoć LSFG 3: otključava 20 puta veći FPS 

Nova verzija LSFG 3 softvera donosi značajna poboljšanja performansi, kvaliteta slike i smanjenje opterećenja GPU-a. AI interpolacija uvodi revoluciju u gejming

GeForce GT 1030 postiže RTX 5090 performanse uz pomoć LSFG 3: otključava 20 puta veći FPS 

Izgleda da naizgled čudna odluka AMD-a da ne izbaci flegšip model grafičke karte na bazi RDNA4 arhitekture itekako ima smisla. Mudra odluka obzirom na sve aktuelniji trend afirmacije veštačke inteligencije i njenog korišćenja u tehnikama skaliranja rezolucije i interpolacije dodatnih frejmova u igrama, poput najnovijeg LSFG 3 softvera. 

Pored DLSS4 i FSR4 tehnologija, tu je i softver nezavisnih kompanija koji se specijalizovao baš u toj oblasti i nije vezan za proizvode konkretnog proizvođača. Čak i Microsoft najavljuje svoju verziju Frame Generation tehnologije koja će u startu povećati frejmrejt u Windows PC igrama.

Do tada tu je treća verzija plaćenog softvera za generisanje dodatnih frejmova u igrama, Lossless Scaling Frame Generation u LSFG 3 koja je sada zvanično je objavljena i donosi značajna poboljšanja performansi i manjeg kašnjenja. 

LSFG 3.0 takođe unapređuje kvalitet slike i glatkoću animacije u igrama, uz značajno smanjenje opterećenja grafičkog procesora, čineći ga korisnijim za igre i obradu videa. 

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Lossless Scaling je softver za optimizaciju igara koji koristi različite algoritme za skaliranje, izoštravanje i mašinsko učenje kako bi igre izgledale jasnije, oštrije i na kraju sa boljim grafičkim detaljima. Odvaja stvarnu rezoluciju renderovanja od one koja se vidi, čime povećava broj sličica u sekundi uz zadržavanje određenog vizuelnog iskustva. 

Glavna poboljšanja LSFG 3.0 tehnologije uključuju:

  • Poboljšan kvalitet slike: smanjeno treperenje i artefakti na ivicama, uz bolju jasnoću pokreta i ukupnu fluidnost animacije. 
  • Niže opterećenje GPU-a: u x2 režimu, opterećenje GPU-a je smanjeno za 40% u odnosu na LSFG 2; kod viših režima od x2, opterećenje je smanjeno za više od 45%. 
  • Manje kašnjenje: Testiranje pomoću alata OSLTT (pri osnovnih 40 FPS, x2 multiplikator) pokazuje da je LSFG 3 smanjio ukupno kašnjenje za 24% u poređenju sa LSFG 2 verziju. 
  • Otključani multiplikatori ubrzanja: LSFG 3 uvodi multiplikator do 20 puta, pružajući korisnicima veću fleksibilnost, ali preporučuje zaključavanje broja sličica u igri pri višim multiplikatorima (3x i više) kako bi se izbeglo 100% opterećenje GPU-a i osiguralo glatko kontrolisanje frejmrejta.

Iako se pri višestrukim ubrzanjima mogu pojaviti artefakti u igrama, ova funkcija je i dalje korisna prevashodno za zahtevne gejming simulacije ili reprodukciju videa.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi