Google I/O 2021: Chrome integriše dupleks tehnologiju za otkrivanje i popravljanje ugroženih lozinki

Pomoću ove nove tehnologije integrisane u Chrome, korisnici će sada moći da promene ugrožene lozinke jednim dodirom

 
Uvodna reč Google I/O 2021 je najvila nova ažuriranja za svoj veb pregledač Chrome, koja uključuju poboljšanja ugrađenog menadžera lozinki. Pregledač će sada moći da otkrije probijanje i popravi sve ugrožene lozinke brzo i sigurno, koristeći Google-ovu Dupleks tehnologiju. Google Chrome će dozvoliti promenu lozinki jednim dodirom i automatski promeniti ugrožene lozinke. Dalje, stranica nove kartice Google Chrome-a sada će prikazivati šoping liste koje ste ostavili na raznim veb lokacijama širom interneta.
Google koristi Dupleks na internetu za pokretanje ovih novih poboljšanja Chrome-ovog menadžera lozinki. Ova tehnologija je predstavljena 2019. godine za poboljšanje Google Asistenta i omogućava mu da izvršava zadatke na internetu, poput kupovine ulaznica za koncerte. Pomoću ove nove tehnologije integrisane u Chrome, korisnici će sada moći da promene lozinke jednim dodirom. Na nekoliko veb lokacija Google će moći redovno da proverava lozinke i ako pronađu lozinku koja je ugrožena, pojaviće se novo dugme „Promeni lozinku“. Klik na to dugme pokreće proces promene lozinke za tu veb lokaciju.
 
checkpassword.jpg
 
Dupleks tehnologija se proširuje kako bi pomogla korisnicima da brzo stvore snažnu lozinku za određene veb lokacije i aplikacije kada Chrome utvrdi da su vaši akreditivi procurili na mrežu. „Možete da kontrolišete celokupno iskustvo i odaberete da ručno prođete kroz postupak promene lozinke od početka ili u bilo kom trenutku tokom procesa. Čak i ako veb lokacija još nije podržana, Chrome-ov menadžer lozinki uvek vam može pomoći da stvorite jake i jedinstvene lozinke za svoje različite naloge “, kaže Google na svom blogu.
Google kaže da se automatizovane promene lozinki u Chrome-u na Android-u polako uvode korisnicima koji sinhronizuju lozinke. U početku se promene uvode u SAD, a postaće dostupne na više veb lokacija i u zemljama u narednim mesecima.
Štaviše, Chrome takođe nastoji da poboljša kupovinu u pregledaču pomažući korisnicima da prate liste za kupovinu na određenim veb lokacijama. Korisnici često napuštaju veb lokaciju dodavanjem predmeta u korpu, ali zatvaranjem kartice pre odjave. Ove veb lokacije sa napunjenim kolicima sada će se prikazivati na stranici Nova kartica Chrome-a da bi pomogle korisnicima da kupe stavke prilikom njihove sledeće posete Chrome-u. Google kaže da koristi istoriju pregledanja sačuvanu na uređaju za praćenje ove funkcije. Google kaže da takođe „sarađuje sa trgovcima na otkrivanju prednosti lojalnosti za kupce, kako bi im pomogao u informisanju o njihovim odlukama“.
Izvor: Google blog
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi