Google konačno popustio: po prvi put omogućena opcija za skrivanje sponzorisanih rezultata pretrage

Google je dodao dugme koje omogućava korisnicima da jednim klikom sakriju sponzorisane rezultate i dobiju čistije rezultate pretrage

Google konačno popustio: po prvi put omogućena opcija za skrivanje sponzorisanih rezultata pretrage

Korisnici koji su godinama koristili Google pretragu često su se žalili na previše reklama i nepregledan prikaz rezultata. Sada je Google, po prvi put, odlučio da napravi ustupak – uvedena je nova funkcija koja omogućava da se svi sponzorisani rezultati sakriju jednim klikom.

Prema objavi na zvaničnom Google blogu, prilikom pretrage sada je jasno označeno polje „Sponsored search results“, koje pokazuje da je određeni sadržaj plaćeni oglas.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Ispod tog segmenta pojavljuje se novo dugme „Hide sponsored search results“, koje korisnicima omogućava da sve oglase u potpunosti sklone, ostavljajući samo prirodne (organske) rezultate pretrage.

Nova Google opcija omogućava jednostavno uklanjanje sponzorisanih rezultata iz pretrage

Na primer, prilikom pretrage za „iPhone“, sponzorisani sadržaj kompanije Apple biće jasno označen, ali pritiskom na pomenuto dugme, svi oglasi nestaju, a ispod se odmah prikazuje sekcija sa vestima.

Google je potvrdio da će dugme za sakrivanje oglasa uskoro biti dostupno i u okviru „Shopping“ pretraga, kao i da funkcioniše i na desktop i na mobilnim verzijama pretraživača. Trenutno je, prema prvim test pokušajima, ova opcija vidljiva samo u web verziji.

Iako ovaj potez deluje kao značajan korak u korist korisnika, Google i dalje zadržava kontrolu nad prikazom reklama. Pojedini portali primećuju da je sistem dizajniran tako da korisnici moraju prvo proći kroz sve reklame pre nego što se pojavi dugme za njihovo skrivanje, što znači da reklame i dalje ostaju neizbežan deo iskustva pretrage.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.