Google Maps počeo da objašnjava čime se bave strane kompanije

Ukoliko ste putovali u zemlje u kojima se govori vama nepoznatim jezikom, verovatno ste se suočili da problemom da otkrijete kojim poslom se bave kompanije oko vas, čak i ako možete da pročitate njihova imena

Ukoliko ste putovali u zemlje u kojima se govori vama nepoznatim jezikom, verovatno ste se suočili da problemom da otkrijete kojim poslom se bave kompanije oko vas, čak i ako možete da pročitate njihova imena.
Nova funkcija Google Maps platforme razvijena u Japanu i pokrenuta upravo u toj zemlji, mogla bi da ponudi nešto novo u ovom smislu. I dok Google Maps ima jednostavne ikonice za stvari kao što su restorani ili prodavnice, japanske kompanije sada mogu sebe da izlistaju u jednoj od preko 1000 kategorija na 19 jezika (nema srpskog).
Kategorije se pojavljuju pravo na mapi, bez potrebe da se otvara stranica sa listingom kategorija. Ideja je da znate koji objekat je prodavnica, koji knjižara a koji apoteka. Za sada nema informacija kada bi Google mogao da pokrene ovu funkciju na ostalim svetskim tržištima, ali se svakako očekuje da ona uskoro postane standardna.
Nadogradnja za Google Maps donela neke korisne promene
googlemaps2.jpg
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi