Google odbacuje individualno praćenje korisnika

Google je istakao da u narednih godinu dana ne planira da ubaci druge forme identifikatora kako bi se pratili individualni korisnici dok pretražuju veb

Google je nedavno jasno stavio do znanja da, nakon odbacivanja eksternih kolačića (cookies) u narednih godinu dana, ne planira da ubaci druge forme identifikatora kako bi se pratili individualni korisnici dok pretražuju veb.Potez kompanije je usledio nakon što je javnost u velikoj meri počela da preispituje i nadzire odluke velikih tehnoloških giganata da upotrebljavaju korisničke podatke kako bi ojačali svoju dominaciju na tržištu, a posebno u segmentu personalizovanih reklama.U ovom trenutku, najveći deo oglašivačke industrije se sprema za odbacivanje eksternih kolačića za praćenje, a tehnika je oglašivačima omogućavala da prate korisnike sa personalizivanim reklamama sa jednog sajta do drugog. Sada napori javnosti, koji se fokusiraju na zaštitu privatnosti krisnika, forsiraju kreatore browsera (Google, Mozilla, Apple i druge) da prilagode digitalni marketing ovim promenama.
 
Pogledajte još: Chrome za Android sada omogućava pregled veb linkova
Google je prvi put svoje napore da izmeni standarde privatnosti započeo prošle godine, objavom inicijative “Privacy Sandbox”. U pitanju je skup pravila kako bi se odbacili kolačići iz segmenta privatnosti i u skladu sa industrijskim standardima.Google je prošle godine istakao da u roku od dve godine planira da ukloni podršku za eksterne kolačiće iz Chrome-a, ali je tek nedavno počeo da sugeriše šta bi moglo da zameni kolačiće. Jedno od rešenja je Federated Learning of Cohorts (FLoC), za koje kompanija kaže da za sada daje pozitivne rezultate.Izvor: Axios
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi