Google vam daje veću kontrolu nad 2FA procesom

Google je ukinuo zahtev za neophodnim navođenjem broja telefona prilikom podešavanja 2FA verifikacije, odnosno dvofaktorske autentifikacije naloga

Google vam daje veću kontrolu nad 2FA procesom

Da biste podesili Google 2FA, odnosno dvofaktorsku autentifikaciju poznatu još i kao proces verifikacije naloga u dva koraka, ranije je bilo neophodno da navedete broj svog telefona, ali sada to više ne morate da radite. Google je proces ovog podešavanja pojednostavio i olakšao zaštitu naloga.

Novi, poboljšani proces daje korisnicima mogućnost da započnu postavljanje 2FA direktnim izborom bezbednijih metoda poput aplikacija za autentifikaciju ili sigurnosnih ključeva, preskačući SMS verifikaciju. Ranije je postavljanje 2FA kao neophodan korak podrazumevalo unošenje broja telefona pre nameštanja aplikacije za autentifikaciju.

I dok su verifikacioni kodovi putem SMS poruka korak napred u odnosu na prijavu sa jednim lozinkom, smatraju se manje bezbednim od drugih 2FA metoda zbog potencijalnih ranjivosti.

Google nudi dva načina za povezivanje sigurnosnih ključeva. Korisnici mogu da izaberu da registruju FIDO1 akreditiv na svom ključu ili postave pristupni ključ. Važno je napomenuti da postavljanje prolazne šifre možda još uvek zahteva standardnu prijavu lozinkom za Google Workspace naloge, u zavisnosti od specifičnih podešavanja koja je uspostavila povezana organizacija, odnosno kompanija u kojoj ste eventualno zaposleni.

Google je takođe prilagodio način isključivanja 2FA. Ranije je isključivanje 2FA značilo automatsko uklanjanje svih povezanih sigurnosnih mera, kao što su rezervne šifre, linkovi aplikacije za autentifikaciju i povezani brojevi telefona. Sada ovi dodatni slojevi ostaju na snazi ​​čak i nakon što isključite 2FA. Ažurirani proces 2FA podešavanja važi kako za korinsike sa ličnim, tako i za one sa poslovnim nalozima, primetio je AndroidAuthority.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi