Google je promenio brend svojih produktivnih alatki, kako bi bolje odgovarale onima koji rade od kuće. G Suite sada postaje Google Workspace, ima nove logoe i brendiranje, ali ne implementira druge velike promene.Ideja je da bude jasno da je Google Workspace mesto gde korisnici mogu dobiti pristup alatkama koje kompanija nudi i da ukaže na nove funkcije slanja poruka u okviru Gmail-a.
Gmail takođe dobija novi logo, koji odbacuje kovertu u korist novog, živopisnijeg M znaka. Promena izgleda logoa bi trebalo da označi izmene koje je servis dobio ranije ove godine, sa implementiranjem video razgovora u četovima u realnom vremenu. Google takođe ukazuje na poboljšanja u okviru alatki za saradnju u okviru platforme.Google želi da ovim potezima prevaziđe konkurenciju, uključujući Slack, Microsoft Teams, Zoom i Facebook. Zbog toga Meet video razgovori bivaju ugrađeni u Docs, Sheets i Slides, kako bi korisnici imali manje razloga da pređu na drugu platformu.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije