Hoće li YouTube na kraju potpuno ukloniti Skip Ads taster i primorati vas da gledate reklame?

YouTube ne planira da ukloni dugme "Skip Ads" za reklame, već samo redizajnira interfejs, potvrđuju iz zvaničnih izvora

Hoće li YouTube na kraju potpuno ukloniti Skip Ads taster i primorati vas da gledate reklame?

YouTube uvek naglašava korisnicima da ne moraju gledati reklame ako plate članarinu, u suprotnom će morati da gledaju reklame. YouTube nastavlja da pojačava borbu protiv blokatora reklama. Nedavno su neki korisnici primetili da YouTube možda planira da ukloni dugme “preskoči” za reklame, što je izazvalo žustre rasprave na internetu. Kao odgovor na to, YouTube je zvanično odgovorio.

Nedavno se jedan korisnik na Reddit forumu požalio da je YouTube dodao crnu nijansu na stranicu sa reklamama kako bi sakrio dugme “preskoči”, što je otežalo njegovo pronalaženje. Korisnik je priložio i snimak ekrana kao dokaz. Iako se ova situacija dešava samo malom broju korisnika, što ukazuje da YouTube možda testira ovu funkciju, to je i dalje izazvalo zabrinutost korisnika da YouTube možda planira da u potpunosti ukloni dugme “Skip Ads” za reklame, što bi moglo prisiliti korisnike da ubuduće gledaju cele reklame.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

YouTube je zvanično pojasnio ovu situaciju za AndroidPolice, da YouTube nije sakrio, niti uklonio dugme za preskakanje reklama, već je samo prilagodio dizajn kako bi celokupni interfejs plejera jednostavnije izgledao. U novom dizajnu, žuta traka na dnu ekrana zamenjuje originalni prikaz odbrojavanja. Nakon 5 sekundi, korisnici i dalje mogu da izaberu opciju “preskoči” reklamu. Ova promena je istovremeno uvedena na desktop i mobilnim verzijama.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi