Saopštenje za javnostU proteklom periodu život nam se potpuno preokrenuo i mnoge navike smo promenili i preusmerili na online. Od video druženja sa prijateljima, preko konferencijskih poziva, poručivanja hrane, do online kupovine. U situaciji u kojoj se nalazi čitav svet, veoma je važno da vodimo računa prvenstveno o sebi, jer tako vodimo računa i o drugima. Zbog toga, Huawei je dodatno unapredio svoju online prodavnicu i omogućio ljubiteljima brenda brojne pogodnosti prilikom kupovine Huawei uređaja!Huawei Watch GT po specijalnoj ceniOd svog pojavljivanja na globalnom i lokalnom tržištu, Huawei Watch GT pametni sat doneo je revoluciju u segmentu pametnih gedžeta. Simpatije korisnika osvojio je prvenstveno kapacitetom baterije, nudeći mogućnost korišćenja i do dve nedelje sa samo jednim punjenjem. Njegov robustan dizajn čini ga savršenim aksesoarom ne samo prilikom vežbanja, već i u svim ostalim svakodnevnim scenarijima. Jedna od najvažnijih karakteristika Huawei Watch GT pametnog sata jesu svakako brojni sportovi čije praćenje je omogućeno, ali uz njih mogu se pratiti i različiti zdravstveni parametri, uključujući i kvalitet sna. Ovaj popularni pametni sat dostupan je za kupovinu ekskluzivno putem Huawei Online prodavnice, po specijalnoj ceni od 13,999 dinara.Online kupovina prilagođena svimaIako je poručivanje preko interneta veoma rasprostranjeno, važno je imati u vidu i one koji u tome nisu previše vični. Huawei Online prodavnica nudi opciju Online Asistenta, koji vam može pomoći u slučaju bilo kakvih nedoumica prilikom kupovine. Takođe, kupcima je omogućen izbor načina plaćanja, a sam proces je veoma jednostavan i bezbedan. Intuitivnu upotrebu platforme, prati i način dostave odabranog uređaja. Po napravljenoj porudžbini, dostava se realizuje u kratkom vremenskom periodu, a na teritoriji cele Srbije, potpuno je besplatna.Popravka pametnog telefona po odličnoj ceni u Huawei ServisuPametni telefon postao je neizostavni deo naše svakodnevice. Ova činjenica pokazuje koliko su pametni telefoni neophodni i nezamenljivi, ali upravo zbog konstantnog celodnevnog korišćenja, svakome od nas može se desiti da na neki način ošteti telefon. Svakako da to nisu poželjne situacije, ali nažalost, slomljen ekran ili ogrebotine zadnjeg panela telefona veoma su česta pojava.Korisnici Huawei pametnih telefona mogu iskoristiti izuzetno atraktivnu promotivnu ponudu koja se tiče upravo popravke. Troškovi popravke telefona van garancije biće čak 20% sniženi tokom poslednjeg petka, subote i nedelje u februaru. Pored popravke, besplatna folija za zaštitu prednjeg ekrana dostupna je tokom istog perioda, u zvaničnom servisnom centru Huawei Experience Store u tržnom centru Galerija Belgrade. Upoznajte detalje ponude: https://consumer.huawei.com/rs/support/service-day/.Vaša bezbednost na prvom mestuPrimamljive ponude podstaći će vas da korišćenjem usluga servisa rešite probleme čije ste otklanjanje dugo odlagali. Ipak, kako bi kvalitet usluge bio na najvišem nivou i kako biste se osećali ugodno imajući u vidu trenutne okolnosti, tehnička služba kompanije Huawei će svaki uređaj očistiti i dezinfikovati.Takođe, u cilju poštovanja zdravstvenih mera, kompanija Huawei je korisnicima pružila uslugu “Od vrata do vrata”, koja omogućava slanje Huawei uređaja na servis sa kućne adrese, potpuno besplatno. Ova usluga biće aktivna do kraja februara. Sve što je potrebno jeste da pozovete Huawei korisnički centar putem telefona: 0800 088880 kako biste aktivirali ovu uslugu, i logistički partner će doći na vašu adresu i preuzeti Huawei uređaj za servis. Upoznajte detalje ponude: https://consumer.huawei.com/rs/support/postal-service/.*O Huawei servisu*Usluga HUAWEI SERVISNI DANI omogućava korisnicima da tokom poslednjeg petka, subote i nedelje u mesecu iskoriste atraktivne ponude za popravku telefona ili besplatno zamene zaštitnu foliju na ekranu.Uslovi:
Kampanja servisni dani je dostupna samo u odabranom Huawei ovlašćenom servisnom centru poslednjeg petka, subote i nedelje u mesecu.
Kampanja servisni dani se odnosi samo na korisnike koji dođu direktno u servis.
Za uslugu “Besplatna zaštitna folija za ekran”, preprodavcima i distributerima nije dozvoljeno učešće u ovoj usluzi.
“Besplatna zaštitna folija za ekran” je dostupna samo za odabrane modele.
Svaki korisnik ima pravo učešća jednom mesečno.
Servisni dani promocija se ne može kombinovati sa drugim promocijama koje su u toku.
Huawei neće biti odgovoran za otkazivanje Servisnih dana usled više sile i sl.
Huawei zadržava sva prava na konačno objašnjenje ovih uslova.
*Napomena: Huawei servisne usluge mogu se menjati u slučaju promene zdravstvenih mera propisanih od strane Republike Srbije, te usluge koje podrazumevaju posetu tržnim centrima mogu biti izmenjene ili privremeno prekinute.Izvor: Huawei
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije