Instagram uvodi tagovanje proizvoda za sve korisnike

Popularna društvena mreža Instagram predstaviće novu funkcionalnost korisnicima u Sjedinjenim Američkim Državama – tagovanje proizvoda

 
Danas, korisnici aplikacije Instagram u Sjedinjenim Američkim Državama mogu očekivati novu funkciju – tagovanje proizvoda. Dakle, od sada svi korisnici, a ne samo oni koji imaju poslovne ili “creator” naloge mogu da u svojim postovima taguju proizvodima. Dakle, fotografišete se sa najnovijim patikama, i tagujete ih u svom postu.Običnom korisniku koji samo želi da na Instagram postavi svoje slike sa letovanja ili fotografije svog ljubimca, ovo može zvučati apsolutno nepotrebno. Na kraju krajeva, zašto bi obični korisnici uopšte želeli da taguju bilo kakav predmet u fotografijama koje okače na Instagram?Međutim, stvarnost je malo drugačija i činjenica jeste da Instagram polako postaje aplikacija koja sve više i više omogućava korisnicima da lako dođu do online radnji u kojima se nalaze predmeti koje bi želeli da obuku ili poseduju.Da se vratimo na patike od ranije. Dakle, videli ste fotografiju nekoga ko ima patike koje biste i vi želeli da kupite. Do sada, ako ta osoba nije imala poslovni ili “creator” profil, iste te patike nije mogla da taguje i tako vam omoguči da ih lako pronađete na internetu i kupite.
 
instatagbrend.jpg
Sada, stvari postaju drugačije. Predmete može da taguje svako, omogućavajući svim korisnicima da ih lakše pronađu i kupe. Dakle, Instagram će sve više postati neka vrsta online prodavnice. Ne zaboravimo da je već neko vreme tu funkcionalnost da predmete preko tagova dodate u svoju korpu za kupovinu i tako ih naručite direktno iz ove aplikacije.Pa kako to sve u praksi izgleda? Sve je veoma jednostavno. Od korisnika se očekuje da naprave fotografiju i standardan post, nakon čega na sledećoj strani mogu da odaberu opciju “Tag products” putem koje mogu da kliknu na proizvod koji žele da taguju i pronađu ga na listi ponuđenih proizvoda određenog brenda.Za sada, kompanija Meta, AKA Facebook, rekla je da influenseri neće dobijati novčanu nadoknadu za proizvode koji se kupe sa njihovog profila, ali da se razmišlja o uvođenju saradničkog programa u Instagram koji bi istim tim influenserima omogućio da ostvare profit od svih proizvoda koji se prodaju nakon predstavljanja na njihovom profilu, piše The Verge.Zaključak jeste da aplikacija Instagram, makar u Americi, sve više i više počinje da liči na online prodavnicu gde se reklamira sve i svašta, a ljudi isto to kupuju. Svetla tačka jeste što se čini da influenseri neće skoro ostati bez posla.
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi