Intel otkrio detalje o novom sistemu brendiranja

Intel je rešio da sa dolaskom novih procesora baziranim na Nehalem arhitekturi izmeni šemu brendiranja svojih proizvoda. Mislilo se da će za dolazak Lynnfield procesora biti dovoljno da se isti pozicioniraju kao Core i5 brend, ali neće sve biti baš tako jednostavno. Intel će se fokusirati na "Core" brend, dok će zadržati Celeron, Pentium i

Intel je rešio da sa dolaskom novih procesora baziranim na Nehalem arhitekturi izmeni šemu brendiranja svojih proizvoda. Mislilo se da će za dolazak Lynnfield procesora biti dovoljno da se isti pozicioniraju kao Core i5 brend, ali neće sve biti baš tako jednostavno. Intel će se fokusirati na “Core” brend, dok će zadržati Celeron, Pentium i Atom oznake u upotrebi. Core 2 Duo/Quad oznake će nestati zajedno sa LGA775 platformom, ali će se ubuduće daleko više koristiti termini kao što su Core i3 i Core i5. To će biti procesori koji će se pojaviti u doglednoj budućnosti i koji će biti pozicionirani kao modeli niže, odnosno srednje klase. Određene konfuzije može biti u tome što će procesori koji će koristiti različita podnožja koristiti istu brend oznaku. Intel to obrazlaže željom da korisnike oznakom uputi pre svega na karakteristike i mogućnosti samog procesora, pre nego na platformu za koju se taj procesor koristi. Tako će dolazeći Lynnfield četvorojezgarni procesori nositi oznaku Core i7 ukoliko se radi o bržim i snažnijim modelima, dok će Lynnfield procesori sa nižim klokovima i bez podrške za HT (hyper-threading) nositi oznaku Core i5. Što se tiče mobilnog tržišta, poznata Centrino oznaka će takođe vremenom nestati, pošto će biti marginalizovana u tom smislu da označava isključivo WiMAX i WiFi proizvode, dok će procesorska tehnologija takođe nositi Core oznaku. U kompaniji Intel kažu da će na ovaj način biti korišćeno manje brendova, te da bi ponuda trebala biti jasnija krajnjim kupcima. Kompletan tekst možete pronaći ovde.

Izvor: Intel

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi