Apple je uveo potpuno novi Liquid Glass dizajn na iOS 26, ali i macOS 26, iPadOS, watchOS, tvOS i visionOS. Iako softverski redizajn uvek predstavljaju rizik, čini se da je Apple ovoga puta povukao pravi potez, makar sudeći po onome što je do sada prikazano.
Kompanija se ranije suočavala sa negativnim reakcijama korisnika, kao što je to bio slučaj sa prošlogodišnjim redizajnom aplikacije Photos, pa mnogi nisu očekivali da će se upustiti u još jednu tako veliku promenu. Ipak, Apple je odlučio da objedini sve svoje platforme pod novim vizuelnim identitetom, i to bez previše narušavanja postojećeg korisničkog iskustva.
Zašto je iOS 26 Liquid Glass uspešan dizajn po mišljenju analitičara?
- Svetao, svež i moderan izgled: Apple uređaji su sada dobili svojevrsni vizuelni sjaj koji podseća na staklenu površinu sa tečnim odsjajem, što daje osećaj nečeg novog uz nepogrešiv osećaj elegancije.
- Zadržava prepoznatljiv osećaj kod korisnika: Iako vizuelno drugačiji, osnovni elementi interfejsa ostaju prepoznatljivi. To znači da korisnici ne moraju ponovo da uče kako da koriste uređaj.
- Postiže osećaj ujednačenog iskustva na različitim uređajima: Bilo da koristite iPhone, Mac ili Apple Watch, sve izgleda dosledno i koherentno, što jača osećaj celovitog ekosistema.
- Priprema teren za buduće uređaje: Spekuliše se da je ovaj dizajn stvoren imajući u vidu uređaje kao što su Apple Glasses ili sledeća generacija iPhone-a sa potpuno ekranizovanom prednjom stranom, bez ivica ili tastera.
Iako će krajnju reč dati korisnici kada iOS 26 bude zvanično lansiran u septembru, prvi utisci govore da bi Apple mogao da ostvari veliki uspeh sa ovim promišljenim i strateški usklađenim dizajnom, piše 9to5Mac.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji