Istraživanjem su otkriveni još neki alarmantni podaci koji pokazuju nezainteresovanost korisnika za sopstvenu bezbednost. Konkretno, 27 odsto ispitanika je neupućeno kada je reč o potencijalnim opasnostima prilikom korišćenja bankovnih kartica za onlajn kupovinu. Drugih 17 odsto je reklo da bi otvorili prilog uz neželjenu elektronsku poštu, ako bi im se učinilo da je sadržaj zanimljiv.
Procenjujući stavove korisnika trenutnih antivirusnih paketa kao što su Kaspersky Internet Security, istraživači agencije Haris Interactive ustanovili su da 67 odsto korisnika zna kako da koristiti ove programe, ali i da bi se 39 odsto njih obratilo za savet drugima u slučaju pretnje. Pošto ne znaju svi korisnici kako tačno da zaštitite svoj računar, interfejs prilagođen korisniku, kao i jednostavnost prilikom upravljanja programom, među najvažnijim su karakteristikama pouzdanog softvera za bezbednost. Edukacija korisnika o bezbednosti računara je takođe važna, posebno pomoću onlajn resursa kao što je veb sajt Securelist gde kompanija Kaspersky Lab redovno objavljuje članke o aktuelnim prijetnjama i metode koje mogu biti korišćene u borbi sa njima.
Izvor: Kaspersky