Kako tradicionalno reklamiranje preko banera postaje sve manje pouzdano, kreatori web sajtova traže alternativu kako bi unovčili svoj sadržaj, a YouTube zajednica u poslednje vreme ima problem upravo ovakve prirode.
Developeri Brave pretraživača su zamislili budućnost u kojoj će potrošači plaćati sadržaj direktno putem kriptovaluta, a takva vizija je sada za korak bliža.
Brave-ova Basic Attention Token (BAT) platforma je zasnovana na Ethereum kriptovrednosti koja omagućava onlajn potrošačima da lako plaćaju veb sadržaj njegovim stvaraocima. Za razliku od Google-ovog Contributor programa, gde je Google posrednik u svemu, kriptovalute povezane sa Brave pretraživačem zahtevaju da obe strane budu prijavljene.
BAT sam po sebi nije nova valuta, budući da tim kompanije Brave već duži period radi na prijavi mnogobrojnih vebsajtova i njihovih korisnika. Do sada su transakcije koje je korisnik plaćao stvaraocu sadržaja bile zasnovane na samom domenu koji posećuju. Ovaj apdejt omogućava individualnim jutjuberima da se prijave kao deo BAT platforme i omogućava korisnicima da finansiraju određene kanale koje izaberu.
Nakon što korisnik YouTube-a završi verifikacioni proces i otvori Uphold nalog, tek tada može da skuplja BAT jedinice od svoje publike. BTC uplate se automatski konvertuju u novac, koji vlasnik kanala može da prebaci na svoj račun u banci.
Brave navodi da će korisnici moći da doprinesu BAT tokenima na osnovu vremena provedenog gledajući video sadržaj. Proces prijave je vrlo jednostavan, a jedna od velikih prednosti koje je Brave naveo je da će manji kanali koji još uvek ne zarađuju, moći da zarade novac preko ove platforme.
Najveći problem ove tehnologije je činjenica da trenutno vrlo mali procenat ljudi koristi Brave pregledač, te da još manji broj ljudi zapravo poseduje BAT tokene i razume njegove benefite. Brave tim i dalje istražuje druge ideje, u prvom redu kako da ovaj brauzer blokira većinu veb reklama.
Izvor: 9to5google
Jutjuberi sada mogu da zarađuju kriptovalutu preko korisnika koji koriste Brave brauzer
Kako tradicionalno reklamiranje preko banera postaje sve manje pouzdano, kreatori web sajtova traže alternativu kako bi unovčili svoj sadržaj, a YouTube zajednica u poslednje vreme ima problem upravo ovakve prirode