Prema jednom od najnovijih istraživanja, najčešće korišćena društvena platforma među korisnicima interneta je i dalje Facebook, zatim sledi YouTube, Instagram, itd. Međutim, postoje jasne generacijske razlike u navikama korišćenja.
Podaci pokazuju da među korisnicima uzrasta od 18 do 25 godina više od 60% koristi YouTube i Instagram, što ukazuje na to da su ove platforme popularnije među mlađom populacijom. Facebook, generalno najpopularnija platforma, beleži prelomnu tačku kod 35 godina starosti. Procenat korisnika od 18 do 35 godina je manji od 60%, dok je procenat korisnika od 36 do 65 godina čak 75%.
Glavni razlozi za korišćenje društvenih platformi među korisnicima interneta su se takođe promenili. “Gledanje zabavnog sadržaja” je zamenilo “praćenje i komunikaciju sa rodbinom i prijateljima” kao primarni cilj, dok je procenat korisnika koji platforme koriste za “dobijanje vesti i informacija” porastao u odnosu na prošlu godinu. Ovaj trend odražava transformaciju društvenih platformi iz sredstava za društvenu komunikaciju u važne kanale za dobijanje raznovrsnih informacija.
Kada je u pitanju opšta komunikacija, WhatsApp i Messenger ostaju najčešće korišćene platforme među korisnicima interneta. Pored održavanja kontakta sa prijateljima i porodicom, što je i dalje glavna svrha, raste i upotreba funkcija mobilnog plaćanja i kupovine, što dodatno povećava privrženost korisnika platformi.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji