Kreator pop-up reklama se izvinjava svima na internetu

Posle dvadeset godina od kako su se pop-up reklame pojavile na internetu, kreator koda za iste je svim korisnicima weba uputio izvinjenje.

Posle dvadeset godina od kako su se pop-up reklame pojavile na internetu, kreator koda za iste je svim korisnicima weba uputio izvinjenje. On ističe da su njegove namere u startu bile dobre i da je u pitanju kvalitetan izum. Itan Zakermen govori o periodu između 1994. i 1999. godine, karakterišući ga kao “Divlji zapad internet reklamiranja.” On ističe da je kod nastao tako što je jedna veća automobilska kuća, koju ne želi da imenuje, želela reklamu na sajtu sa, u najmanju ruku, neprikladnim sadržajem. Zakermen kaže da je nakon toga Geocities počeo da koristi njegov kod, kada je sve krenulo silaznom putanjom. “Žao mi je,” kaže Zakermen, “naš izum je imao dobre namere.” Programi za pregled interneta su nas vremenom poštedeli pop-up reklama, ali mnogi od nas pamte kraj devedesetih i početak novog milenijuma, kada su pop-up reklame vrebale gotovo iz svakog dela interneta.
Izvor: Slashgear

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi