“Kompanija Microsoft se uvek trudi da pruži kompletno rešenje, koje može da zadovolji savremene poslovne potrebe i podstakne razvoj malih i srednjih preduzeća. Rešenja koja su obuhvaćena nazivom “objedinjene komunikacije” mnogo su naprednija od dosadašnjeg korišćenja mejla, bilo na računaru ili putem mobilnog telefona. To je tehnologija koja podrazumeva funkcionalnosti koje pozitivno utiču na produktivnost preduzeća (kompanija) svih veličina. Drago mi je što je Telenor omogućio svojim korisnicima da prva rešenja iz ovog paketa usluga lako uvedu u svoje poslovanje“, kaže Vladan Živanović, generalni direktor kompanije Microsoft u Srbiji. „Prvi put je malim i srednjim preduzećima omogućeno da imaju visokokvalitetno rešenje za komunikaciju među zaposlenima. Glavna prednost ponude je to što korisnici paketa neće imati značajna ulaganja u implementaciju Microsoft Exchange platfome i njeno kasnije održavanje, već će imati samo obavezu mesečne pretplate po korisniku“, kaže Marek Slačik, izvršni direktor marketinga i prodaje Telenora u Srbiji. Prelazak sa prethodno korišćenog i-mejl rešenja biće jednostavan, kao i mogućnost korišćenja ranije registrovanog domena. Moguće je i preusmeravanje mejlova i sa drugih naloga koji se koriste i promena broja korisnika bez ograničenja. Odgovor Microsofta na potrebe sve zastupljenijeg poslovanja u pokretu, Telenor je dopunio i mobilnim telefonima koji podržavaju Mail pro servis, uz standardno dostupna rešenja za pristup internetu. Preporučeni modeli telefona su HTC HD2, Nokia E72 i Nokia E52, kao i HTC Snap koji je, samo u okviru ove ponude, korisnicima dostupan za dinar.
Izvor: Telenor
Microsoft iTelenor predstavili koncept objedinjenih komunikacija
“Kompanija Microsoft se uvek trudi da pruži kompletno rešenje, koje može da zadovolji savremene poslovne potrebe i podstakne razvoj malih i srednjih preduzeća. Rešenja koja su obuhvaćena nazivom “objedinjene komunikacije” mnogo su naprednija od dosadašnjeg korišćenja mejla, bilo na računaru ili putem mobilnog telefo