Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje lične informacije ili detalje o sredstvima plaćanja.U tromesečnom phishing izveštaju analitičke kompanije, tokom perioda jun-jul-avgust 2020. godine, Microsoft je bio brend koji su sajberkriminalci najviše koristili. Microsoft se popeo sa petog mesta iz drugog tromesečja na prvo mesto u trećem tromesečju. Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada u pomenutom periodu (naspram sedam procenata iz drugog tromesečja).
Pogledajte još: Microsoft testira Windows 10 setup ekran koji korisnika pita na koji način će koristiti PC
Nakon Microsofta, slede DHL i Google, a oba brenda učestvuju sa po devet procenata u phishing napadima globalno tokom trećeg tromesečja. U vrhu su i PayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.Tokom ovog perioda, e-mail je bio preferirano sredstvo napada sa 44% svih phishing napada, nakon čega sledi web phishing (43%). Brendovi, koji su najviše korišćeni tokom e-mail phishing napada su Microsoft, DHL i Apple dok su za web phishing najviše korišćeni Microsoft, Google i PayPal.Izvor: Check Point
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike
Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada tokom trećeg tromesečja