Microsoft je brend koji hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike

Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada tokom trećeg tromesečja

Check Point Research, kompanija koja se bavi analizom sajber kriminala, je objavila listu brendova koje hakeri najviše imitiraju kako bi namamili korisnike da im daju svoje lične informacije ili detalje o sredstvima plaćanja.U tromesečnom phishing izveštaju analitičke kompanije, tokom perioda jun-jul-avgust 2020. godine, Microsoft je bio brend koji su sajberkriminalci najviše koristili. Microsoft se popeo sa petog mesta iz drugog tromesečja na prvo mesto u trećem tromesečju. Ovaj brend je korišćen u 19% svih globalnih phishing napada u pomenutom periodu (naspram sedam procenata iz drugog tromesečja).
 
Pogledajte još: Microsoft testira Windows 10 setup ekran koji korisnika pita na koji način će koristiti PC
Nakon Microsofta, slede DHL i Google, a oba brenda učestvuju sa po devet procenata u phishing napadima globalno tokom trećeg tromesečja. U vrhu su i PayPal, Netflix, Facebook, Apple, WhatsApp, Amazon i Instagram.Tokom ovog perioda, e-mail je bio preferirano sredstvo napada sa 44% svih phishing napada, nakon čega sledi web phishing (43%). Brendovi, koji su najviše korišćeni tokom e-mail phishing napada su Microsoft, DHL i Apple dok su za web phishing najviše korišćeni Microsoft, Google i PayPal.Izvor: Check Point
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi