Microsoft je objavio uvid u ono šta će ray tracing nuditi developerima, preko svog DirectX Raytracing (DXR) API-ja. Microsoftov preview je praktično širi pregled paketa kojis tižu u DirectX 12 (DX12). Ono što većinu korisnika zanima jeste, nova ray tracing podrška, a ovo uključuje:- Podršku za dodavanje dodatnih šejdera u postojeći Raytracing PSO, što povećava efikasnost i dinamiku PSO dodataka;- Podršku za ExecuteIndirect for Raytracing, koji osposobljava prilagodljive algoritme;- Dodavanje Inline Raytracinga, za više direktne kontrole nad algoritmima i šejderima.Sve navedeno će posebno biti od značaja kada se AMD uključi sa svojom budućom verzijom Navi arhitekture. Trenutno, samo Nvidia GeForce RTX serija grafičkih karti nudi dodeljeni ray tracing hardver korisnicima, ali će se ovo promeniti tokom naredne godine.
Microsoft je pomenuo i neke druge karakteristike, koje stižu u DirectX 12 (mesh shaders i amplification shaders). Ovo će biti naredna generacije mogućnosti procesiranja geometrije od strane GPU-a. Sve ovo će dovesti do bržeg učitavanja, posebno u visokim rezolucijama kao što je 4K.Izvor: PCGamer
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Microsoftovo naredno DirectX ažuriranje će nuditi bolju podršku za ray tracing
Microsoft je objavio uvid u ono šta će ray tracing nuditi developerima, preko svog DirectX Raytracing (DXR) API-ja