Microsoftovo naredno DirectX ažuriranje će nuditi bolju podršku za ray tracing

Microsoft je objavio uvid u ono šta će ray tracing nuditi developerima, preko svog DirectX Raytracing (DXR) API-ja

Microsoft je objavio uvid u ono šta će ray tracing nuditi developerima, preko svog DirectX Raytracing (DXR) API-ja. Microsoftov preview je praktično širi pregled paketa kojis tižu u DirectX 12 (DX12). Ono što većinu korisnika zanima jeste, nova ray tracing podrška, a ovo uključuje:- Podršku za dodavanje dodatnih šejdera u postojeći Raytracing PSO, što povećava efikasnost i dinamiku PSO dodataka;- Podršku za ExecuteIndirect for Raytracing, koji osposobljava prilagodljive algoritme;- Dodavanje Inline Raytracinga, za više direktne kontrole nad algoritmima i šejderima.Sve navedeno će posebno biti od značaja kada se AMD uključi sa svojom budućom verzijom Navi arhitekture. Trenutno, samo Nvidia GeForce RTX serija grafičkih karti nudi dodeljeni ray tracing hardver korisnicima, ali će se ovo promeniti tokom naredne godine.
Microsoft je pomenuo i neke druge karakteristike, koje stižu u DirectX 12 (mesh shaders i amplification shaders). Ovo će biti naredna generacije mogućnosti procesiranja geometrije od strane GPU-a. Sve ovo će dovesti do bržeg učitavanja, posebno u visokim rezolucijama kao što je 4K.Izvor: PCGamer
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi