Ne može besplatno, korisnici u panici: YouTube bombarduje upozorenjima zbog korišćenja blokatora reklama

YouTube poslednjih godina pojačava borbu protiv korisnika koji izbegavaju reklame, a ne žele da plate pretplatu

Ne može besplatno, korisnici u panici: YouTube bombarduje upozorenjima zbog korišćenja blokatora reklama

YouTube je u poslednje vreme značajno pooštrio mere protiv korisnika koji koriste blokatore reklama, takozvanih “besplatnih korisnika” i potpuno zabranio njihovu upotrebu. Iako autori softvera za blokiranje reklama neprestano traže načine da zaobiđu ta ograničenja, mnogi korisnici na Redditu i drugim platformama prijavljuju da YouTube sada još agresivnije prikazuje upozorenja koja jasno poručuju: „Korišćenje blokatora reklama krši uslove korišćenja YouTube servisa.“

Pored ponovnog isticanja da je upotreba blokatora reklama protivpravna prema njihovim pravilima, YouTube korisnicima nudi alternativu – pretplatu na Premium uslugu, koja ne samo da uklanja reklame već i kako navode, pomaže u podršci kreatorima sadržaja.

Ipak, „besplatni korisnici“ ne odustaju lako. Neki su podelili trik koji navodno omogućava vraćanje funkcije blokatora: najpre isključiti blokator reklama, zatim restartovati pregledač i očistiti keš i kolačiće. Nakon toga se ulogovati na YouTube nalog, pustiti bilo koji video i čim se pojavi reklama – pauzirati. Tada ponovo uključiti blokator i osvežiti stranicu. Po njima, ovaj postupak može ponovo aktivirati blokiranje reklama.

Vredno je napomenuti da YouTube od početka godine u nekim zemljama, uključujući SAD, Kanadu i Veliku Britaniju, testira jeftiniju pretplatu pod nazivom Premium Lite, koja je oko 40% jeftinija od standardnog paketa. Iako ne uključuje YouTube Music, offline preuzimanje i reprodukciju u pozadini, ova opcija ipak uklanja većinu reklama. Međutim, reklame su i dalje moguće prilikom gledanja muzičkog sadržaja, Shorts klipova, kao i tokom pretrage i pregledanja, prenosi LTN.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.