Netflix je u maju započeo sa uvođenjem potpuno novog korisničkog interfejsa za televizore, što je prva velika promena dizajna posle 12 godina. Međutim, reakcije korisnika su uglavnom negativne, mnogi se žale da novi interfejs izgleda kao da je napravljen za tablet, da bespotrebno troši prostor na ekranu, otežava pretragu i čini korišćenje zamornim.
Najveća promena ogleda se u povećanju prikaza pojedinačnih naslova, što stvara efektniji vizuelni utisak, ali više ne omogućava pregled većeg broja sadržaja na jednoj stranici. Umesto toga, korisnici moraju stalno da skroluju kako bi došli do željenog sadržaja. Komentari poput „teže je pronaći šta da gledam“, „sve je usporeno“ i „moram da listam predugo“ postali su najčešći komentari među nezadovoljnim korisnicima.

Kritike su usmerene i na izmene u navigaciji: umesto prethodne bočne trake, meni je sada prebačen na vrh ekrana, što mnogi smatraju manje intuitivnim rešenjem.
Kako navodi Android Police, Netflix je odgovorio da su „interni testovi pokazali da većina korisnika misli da je novi interfejs bolji“, ali nisu objavili nikakve konkretne brojke niti statistiku koja bi potvrdila ovu izjavu. Zbog toga su mnogi izrazili sumnju u tačnost tih tvrdnji, a neki spekulišu da Netflix ovim dizajnom zapravo pokušava da produži vreme koje korisnici provode u aplikaciji, kako bi povećao angažovanost i statistiku gledanja.
Za sada, korisnici će izgleda morati da se naviknu na novi izgled, jer ne postoje nagoveštaji da će Netflix vratiti stari dizajn.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji