Netflix igre su potpuni promašaj, igra ih manje od 1% pretplatnika

Čini se da korisnike striming servisa Netflix ipak više interesuje televizijski i filmski sadržaj od video igara.

Industrija video igara vrednije je od muzičke i filmske industrije zajedno i to je već opšte poznata informacija, pa ne čudi da se i striming gigant Netflix svim silama trudi da postane deo jednog veoma lukrativnog segmenta zabave. Međutim, kako prenosi XDADevelopers, pretplatnike ove platforme ipak interesuju nešto drugačiji sadržaji.
Želja za industrijom video igara
Novembra prošle godine Netflix je poželeo da postane deo industrije video igara pa je tako publici predstavio pet naslova u kojima su pretplatnici mogli da uživaju – Stranger Things: 1984, Stranger Things 3: The Game, Shooting Hoops, Card Blast i Teeter (Up). U sledećim mesecima sve više i više video igara počelo je da se pojavljuje, a Netflix je zadovoljno trljao ruke igrajući sporu igru privlačenja sve većeg broja gejmera na svoju platformu za striming.
Netflix_igre_1.jpg
Celokupna ideja iza ovog poteza jeste da Netflix predstavi premijum naslove namenjene mobilnim uređajima ali bez ikakvih reklama ili opcija za kupovinu unutar video igara. U ovom trenutku na platformi se nalazi 24 naslova, a pored pomenutih tu su:

Arcanium: Rise of Akhan
Asphalt Xtreme
Before Your Eyes
Bowling Ballers
Dominoes Café
Dungeon Dwarves
Dragon Up
Exploding Kittens
Hextech Mayhem: A League of Legends Story
Into the Breach
Into the Dead 2: Unleashed
Knittens
Krispee Street
Mahjong Solitaire
Moonlighter
Poinpy
Relic Hunters: Rebels
Shatter Remastered
This is a True Story
Townsmen – A Kingdom Rebuilt
Wonderputt Forever

Netflix_igre_2.jpg
Neželjeni sadržaj
Ali, da li korisnici žele te silne video igre i da li su se zbog toga pretplatili na Netflix. Odgovor pretpostavljate i sami, a on donosi jedno veliko i jasno “ne”. U ovom trenutku manje od jednog procena svih onih koji koriste ovu platformu na njoj igra video igre, a i pored toga Netflix planira da dodatno proširi biblioteku svojih naslova i do kraja godine ponudi još 26 novih video igara za ukupno 50 u ponudi.
Netflix pokušava da svoje trenutne gubitke pretplatnika nadoknadi novim (“casual”) gejming entuzijastima. Sa ovakvim video igrama, teško i da će oni koji vole da se zaigraju na mobilnom telefonu uplatiti Netflix čisto zbog video igara, ako kao striming platforma koja nudi i to, možda bi Netflix u budućnosti i mogao da se izdvoji iz ponude.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi