Nikolić: YouTube će eksperimentisati sa audio oglasima u pozadini tokom reprodukcije

YouTube je najavio planove za uvođenje audio oglasa

 
YouTube je najavio planove za uvođenje audio oglasa koji će biti dizajnirani da povežu brendove sa publikom koja redovno sluša muziku i podkaste. Trenutno u beta verziji, YouTube novo oglašavanje cilja na kompanije koje žele da „efikasno prošire doseg i povećaju svest o brendu“.
Prema Melissi Hsieh Nikolić, menadžeru grupnih proizvoda u YouTube Ads-u, više od 75 procenata izmerenih kampanja zvučnih oglasa na YouTube-u povećalo je svest o brendu. Nikolić je rekla da je jedan klijent, Shutterfly, primetio 14 odsto povećanja opoziva oglasa i 2 odsto povećanja pogodnosti nakon prikazivanja audio oglasa.
Najnovija funkcija namenjena je onima koje YouTube prvenstveno koristite kao uslugu po izboru za slušanje muzike i podcasta. Smatrajte da je doživljaj oglasa sličan onome na koji biste naišli sa besplatnim nalogom na Spotify-u. Oglasi će trajati oko 15 sekundi i iako su prvenstveno usredsređeni na zvuk, i dalje će sadržati vizuelnu komponentu, poput statične slike ili kratke animacije.
 
Pogledajte još: Google olakšao navigaciju za svoju YouTube aplikaciju
Nikolić je pružila neke smernice za stvaranje ubedljivog sadržaja: “Kada pripremate kampanju za audio oglase, imajte na umu da bi audio trebao da igra vodeću ulogu. Razmislite: Ako zatvorim oči, i dalje mogu jasno da razumem o čemu se radi u ovom oglasu. Budite jasni i precizni sa porukom i odaberite prijateljski, autentičan glas da biste je preneli.”
Kako bi zadovoljila one koji redovno posećuju YouTube da bi slušali muziku, platforma je otkrila da pokreće dinamične muzičke “line up”-ove, koje su zapravo namenske grupe kanala usmerenih na muziku u popularnim žanrovima. Iako zvuče sjajno za korisnike, napravljeni su po meri za audio oglase. YouTube je rekao da će brendovi lako moći da ih ciljaju i poboljšaju rezultate vašeg poslovanja“.
Nikolić je rekla da kada brendovi koriste i video i audio oglase, mogu da dosegnu više ljudi nego ikada ranije. Brendovi će imati priliku da licitiraju audio oglase na Google Ads-u i Display & Video 360 po principu CPM sa istim opcijama ciljanja.
Izvor: XDA Developers
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi