Nova ekstenzija za Chrome korisnicima prikazuje na koji način ih reklame prate

Ekstenzija prikazuje koliko reklama je učitano u stranicu, ko su oglašivači i koje informacije se koriste za preporuke ovih reklama

Reklame i oglasi su deo Interneta, ali za razliku od stvarnog/fizičkog sveta, digitalne reklame su mnogo pametnije jer mogu da prate korisnika, njegove navike tokom pretraživanja interneta. To znači da kompanije znaju šta korisnik voli, šta izbegava, šta pretražuje i na taj način mogu da kreiraju ciljane reklame koje su usmerene ka konkretnim korisnicima ili grupama.Oni koji žele više transparentnosti o tome šta ove reklame konkretno rade kada prate korisnika, možda će biti zainteresovani za Google-ovu novu ekstenziju za Chrome, pod nazivom Ads Transparency Spotlight.Kako naziv i sugeriše, ovo je ekstenzija koja prikazuje koliko reklama je učitano u stranicu, ko su oglašivači i koje informacije se koriste za preporuke ovih reklama.
 
Pogledajte još: Google Chrome testira ‘download later’ funkciju
Prema navodima Google-a, Ads Transparency Spotlight (Alpha) ekstenzija za Chrome je deo aktuelne inicijative da se korisnicima pruži bolji uvid u podatke koji se koriste za personalizovanje reklama, kao i za bolju kontrolu tih podataka. Trenutno, ekstenzija funkcioniše samo za Google oglase, a očekuje se da će u budućnosti pokriti i druge platforme.Izvor: Engadget
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi